Paletka rozświetlaczy MySecret Face Illuminator Powder Face

maja 06, 2020

Rozświetlacze to zdecydowanie moja ulubiona kategoria jeżeli chodzi o makijaż.  Przeważnie wybieram te które dają efekt tafli, brokatowe jakoś mi nie pasują. Od pojawienia się hitowego rozświetlacza od ABH- Amrezy na rynku pojawiło się dużo tańszych zamienników, które tworzą piękną taflę i to w najróżniejszych odcieniach.  Jakiś czas temu mogliście przeczytać o innym produkcie - SinSkin by Patricia Kazadi, dzisiaj przychodzę do was z jeszcze tańszą wersją od MySecret.
MySecret Face Illuminator Powder Palette

W paletce znajdziemy 4 pudrowe rozświetlacze- bardzo jasny złoty, ciepły, delikatny odcień nieco ciemniejszego złota, pomarańczowy i różowo-złoty. Wszystkie odcienie są utrzymane w ciepłej tonacji i nadają się do jasnych i średnich karnacji. U siebie przeważnie łącze 3 kolory (bez pomarańczowego), razem dają piękną taflę bez ciemnego podbicia mimo, że na swatchach można zauważyć, że każdy z rozświetlaczy ma bazę.
Dodatkowo MySecret nie podkreślają porów ani niedoskonałości, a intensywność można budować. Najlepiej nakładać go puchatym, luźnym pędzlem lub wachlarzykiem wtedy uzyskamy najlepszy efekt. Rozświetlacza można używać również na ciało, gdzie pięknie będzie wyglądać na opalonej skórze. 
Niestety nie wiem czy jeszcze można go gdzieś dostać bo online nie mogę go znaleźć, a ostatni raz widziałam go stacjonarnie.



Znacie produkty marki MySecret? Z tego co wiem, mają w swojej ofercie dużo takich tanich perełek. Może coś polecicie co jest godne uwagi, a ja o tym nie słyszałam? I jeszcze jedno pytanie, wolicie rozświetlacze, które dają efekt tafli czy te bardziej brokatowe? 


Zobacz także:

0 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook