Pastelowy zestaw w zimowej aurze | Różowy płaszczyk

stycznia 15, 2017

Dzisiaj post dość późną porą, ale sesja skutecznie zabiera mi cały wolny czas. Mam nadzieję że w tym tygodniu uda mi się wszystko pozaliczać i będzie już dużo luźniej :) Napadało mnóstwo śniegu, więc zdjęcia są w pięknej zimowej aurze, która idealnie współgra z pastelowym zestawem. Płaszczyk w pięknym różowym kolorze połączyłam z szarymi dodatkami, ale żeby nie było zbyt cukierkowo całość przełamują czarne jeansy i skórzana torba.

Co uważacie o takiej futrzanej czapce? Lubicie pastele zimą czy pozostawiacie je na sezon wiosna-lato? 
P.S. Ostatnio na Instagramie wspominałam o zmianach na blogu. Dzisiaj możecie zobaczyć efekty. Zrobiłam nowe menu które porusza się wraz z scrollem na stronie i zamieściłam tam skróty do moich kont social media. Niedługo mam nadzieję że uda mi się stworzyć własny szablon, żeby na blogu było wszystko 'moje' :)

Płaszczyk- Orsay
Sweter, torebka- Selfieroom.pl
Szalik,czapka, spodnie- Reserved
Botki- Renee.pl

Zobacz także:

79 komentarze

  1. Oj Kochana, nawet nie wiesz jak bardzo podoba mi się ta stylizacja :) Zdjęcia są perfekcyjne, naprawdę dużo dają i nie mogę się doczekać kiedy ja w końcu będę miała lepszy aparat :) Zimowo u Ciebie i pięknie :) Nie mogę się napatrzeć :) Cudny płaszcz i torebka :) Całość perfekcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochana :) Takie komentarze motywują mnie do dalszego działania!

      Usuń
  2. Ahhh... przepiękna, cudowna stylizacja! Pastele i zima to bardzo dobre połączenie. :)

    Zapraszam na kolejny post z serii "DIY". Tym razem w roli głównej pojawiła się torebka!
    Pozdrawiam - Amatorka :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. blog wygląda super!
    śliczna stylizacja <3 zakochałam się w butach i torebce <3


    http://dalenadaily.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mega kolory i świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :)
    Stylizacja również świetna, zresztą jak zwykle. Bardzo Ci pasuje ten delikatny, różowy kolor :D

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudrowy róż i szary, czyli połączenie idealne ;) Wyglądasz cudownie. A w botkach się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia cudowne a Ty wyglądasz pięknie w tej zimowej scenerii:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny płaszcz! Wszystko bardzo ładnie dobrane pod względem koloru :) Twój blog i Twoje posty to jedne z moich ulubionych :-) i powodzenia w zaliczaniu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motywujący komentarz :) Cieszę się że tak ci się podoba! Mam nadzieję że posty będą tylko lepsze :)

      Usuń
  9. Róż z szarością, coś pięknego <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz! Wszystkie kolory współgrają ze soba idealnie! Bardzo ci pasują takie kolory! ♥ Torebka to cudo!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zimowe zdjęcia, a w tej stylizacji prezentujesz się fantastycznie. Czekam na więcej takich postów :)

    Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Mam nadzieję że kolejne posty będą się równie bardzo podobać :)!

      Usuń
  12. Płaszczyk wygląda obłędnie w takiej scenerii i cudownie komponuje się z Twoim kolorem włosów. Niesamowicie sympatyczne zdjęcia!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześlicznie wyglądasz! Bardzo pasują Ci takie pastelowe kolory :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz naprawde pieknie! <3 Widze, ze znalazlas czarna torebke o ktora pytalas na insta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak udało mi się znaleźć i jestem bardzo szczęśliwa :)

      Usuń
  15. cudownie wyglądasz :) stylizacja oczywiście bardzo udana :) ale te zdjęcia wśród płatków śniegu- po prostu magia.
    Pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. śnieg i pastele to rzeczywiscie idealne połaczenie

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze obawiałam się jasnych kolorów na jesień i zimę, ze względu na to, że szybko mogłabym coś ubrudzić...ale Twój płaszczyk jest cudowny! Idealne połączenie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się tego obawiałam, ale w końcu od czego jest pralka :D?

      Usuń
  18. Przepiękna stylizacja, zdjęcia i cała Ty! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Średnio przepadam za śniegiem i w ogóle za zimą, ale Ty na swoich zdjęciach wykorzystałaś te warunki pogodowe wprost wspaniale! Jestem pełna podziwu zarówno wobec Ciebie jak i fotografa.
    Pastelowe kolory doskonale do Ciebie pasują. Zresztą cała stylizacja bardzo mi się podoba.
    Także podsumowując, muszę jeszcze raz koniecznie podkreślić, iż zdjęcia wyglądają pięknie i profesjonalnie! :D
    Pozdrawiam,
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie lubię zimy i śniegu, ale chociaż jedne zdjęcia w zimowej scenerii musiały się pojawić :) Mam nadzieję że następne posty będą się równie bardzo podobać :)

      Usuń
  20. Śliczny płaszczyk!! <333 Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw! Z takim odcieniem różu łatwo jest przesadzić, ale Ty fajnie zestawiłaś go z bardziej stonowanymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam takie połączenie kolorów <3

    OdpowiedzUsuń
  23. jej! wyglądasz przepięknie ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale pięknie wyglądasz w tej zimowej stylizacji! :) Super plaszczyk masz
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny przemyslany look,rozowy plaszcz kapitalny i idealnie wpisuje sie w najnowsze tredy kolorystyczne,super.

    https://venswifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepięknie wyglądasz, az się napatrzeć nie mogę <3

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  27. przecudownie wygladasz! Te zdjęcia maja cudowny, zimowy klimat!
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne połączenie kolorów. Pastele zimą prezentują się naprawdę ciekawie i ładnie. Pewnie nie każdemu pasowałaby ta czapka, ale Ty wyglądasz w niej ślicznie! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna sesja w zimowej scennri, jestem zachwycona nią. Śliczny płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny zimowy zestaw i piękne klimatyczne zdjęcia. Zakochałam się w różowym płaszczyku i torebce! No i oczywiście piękny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudownie wyglądasz! Piękna stylizacja!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. ślicznie! różowy płaszczyk pięknie wygląda na tle zimowej scenerii i fantastycznie kontrastuje z Twoimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo ładnie Ci w różu! i nawet kolor bloga Ci pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Rewelacja !;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo mi się spodobała ta stylizacja:) wszystko fajnie ze sobą współgra:) pudrowy płaszczyk a do tego połączenie szarości jest świetne:)
    zapraszam do siebie https://comamima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna stylizacja, jestem pod wrażeniem :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Róż i popiel zawsze do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zaliczaj wszystko! Trzymam kciuki!
    A stylizacja jest piękna, wyglądasz cudownie. Płaszcz mnie powala :))
    a no i masz bardzo piękne włosy :o
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło czyta się takie komentarze :) Dziękuję!

      Usuń
  39. jejku jak pięknie wyglądasz, cudna stylizacja i kolor płaszczyka <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ślicznie wyglądasz! ten płaszczyk i golf są mistrzowskie :>
    Śnieg ostatnio jest wszędzie, tak wspaniale wygląda na zdjęciach że aż miło się ogląda!

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam róż i szary - pięknie to razem wygląda :) www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Lubię połączenie różu i popielu :)
    Wyglądasz ślicznie :*

    OdpowiedzUsuń
  43. uwielbiam takie delikatne stylizacje wśród tych ponurych codziennych stylizacji ludzi na ulicy

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  44. Zdecydowanie pastele zimą na tak! A czapka urocza :* swietnie pasuje do całości: )

    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Pięknie wyglądasz.Super buty.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. ALE PIĘKNIE! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Fantastycznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ślicznie wyglądasz + piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. O jejku ale piękne zdjęcia i jaki cudowny zestaw :) Jednak róż do rudych włosów pasuje i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudna stylowka!! !https://friendsblogglifestyle.blogspot.com/ zapraszamy do nas!

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękny look. Obserwuję z przyjemnością. :)
    mój blog | instagram

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ładnie Ci w pastelowych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudowne zdjęcia ! W płaszczyku się zakochałam ! ♥ Czapka bardzo fajna ;)

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Płaszczyk jest cudowny!:)
    Genialne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Oho, widzę że więcej osób pochłonięte jest nauką do sesji - mi ta nauka idzie tak ciężko ,że nie wiem jak zaliczę wszystkie egzaminy ;( Zdjęcia są śliczne ! Chyba zaczynam zbierać na lustrzankę hahah :D

    www.zdobywacszczyty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękne zdjecia , ślicznie wyglądasz <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Jej <3 jakie piękne połączenie. Jestem zachwycona tą stylizacją!

    OdpowiedzUsuń
  58. cudowne zdjęcia, prześliczna stylizacja :*
    http://princessgaba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Przepiękne zdjęcia!
    Cudowne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Prześliczne zdjęcia ! Świetny blog !! Zapraszam do mnie :)
    https://claudiatysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. One of many things I haven't done in life is to take such gorgeous outfit shots when it is snowing! Oh what a lovely post!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook