Koktajl- pomysł na zdrowe drugie śniadanie

stycznia 12, 2017

Dzień dobry kochani! Dzisiaj przychodzę do was z pysznym pomysłem na drugie śniadanie. Mowa tu o koktajlach. Są bardzo zdrowym i szybkim w przygotowaniu 'zapychaczem' :)
KOKTAJL BANAN-KIWI
Co będzie nam potrzebne:
~2 banany
~2 kiwi
~mały jogurt naturalny
~szklanka wody mineralnej
Całość razem blendujemy i mamy gotową bombę witaminową :)

 KOKTAJL BANAN_TRUSKAWKA
Co będzie nam potrzebne:
~2 banany
~mała miseczka mrożonych (lub świeżych) owoców typu truskawka czy malina
~ mały jogurt naturalny
~szklanka wody mineralnej
Tak jak poprzednio, wszystko razem blendujemy i gotowe :) 
 Są to bardzo proste przepisy i każdy może je dowolnie zmieniać zostawiając bazę jaką jest woda i jogurt :) A jeżeli chcecie aby koktajl był bardziej syty, możecie dodać na przykład płatki zbożowe lub otręby.

Co uważacie o takich koktajlach? Pijecie? 
Może wy znacie jakieś fajne przepisy? Chętnie spróbuję czegoś nowego :)
Chcecie by na blogu pojawiało się więcej przepisów na zdrowe jedzenie
Dajcie znać w komentarzach!

Zobacz także:

52 komentarze

  1. Mmm... pycha ;) Chętnie wykorzystam przepisy ;) Uwielbiam takie koktajle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubiony koktajl to sok jabłkowy+ kiwi + banan :) pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham owoce! Te koktajle wyglądają przepysznie, a i wykonanie banalne, także sądzę, że moje zerowe umiejętności kulinarne jednak na to by pozwoliły :D

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam owocowe koktajle i niezależnie od pory roku bardzo często je robię. Praktycznie każdego połączenie smakowe okazuje się być trafione, a dla mnie koktajl jest najłatwiejszym sposobem na zapewnieni sobie dawki witamin.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojojoj wygląda przecudnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się, że koktajle to bardzo smaczna i zapychająca przekąska. Ja najbardziej lubię truskawkowe :) Twoje wyglądają bardzo apetycznie. Obserwuję.

    Gorąco pozdrawiam ↞ Zapraszam na MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje koktajle wyglądają przepysznie ;) Przejrzałam resztę postów, dodajesz świetne stylizacje! Zostaję na dłużej i obserwuję :D


    Mam ogromną prośbę, mogłabym prosić o poklikanie w linki w moim najnowszym poście? Odwdzięczam się zawsze ;) Tylko powiedz gdzie mam odklikać
    https://sarowly.blogspot.com/2017/01/33-romwe-winter-wishlist.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie koktajle <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam koktajle! Zawsze je robie w lato ! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Koktajl truskawkowo-bananowy uwielbiam:D Ogólnie bardzo częto pijam takie pyszności:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super koktajle, wypróbuj kiedyś takiego - pomarańcza, szpinak i banan - pyszotka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam koktajle. A najbardziej to truskawkowe i bananowe :D
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili: NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię takie koktajle :) chociaż u mnie najczęściej "lądują" na podwieczorek lub kolację :) na drugie śniadanie jakoś mi nie wystarczają :D
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie, to można to nazwać pół-śniadanie!

      Usuń
  14. Ależ apetycznie one wyglądają! Bardzo lubię koktajle :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba muszę sobie niedługo taki przyrządzić na śniadanko! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow ! wygląda przepysznie <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam koktaile :) Świetne przepisy :)
    Miłego weekendu!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie koktajle to świetna propozycja. Dodają energii na cały dzień i przy tym świetnie smakują :)
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. kocham takie koktajle <3
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój ulubiony to banan, masło orzechowe i jogurt naturalny! I do zamrażalnika na pol h. Niebo w gębie! :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam koktajle, śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale apetycznie wygląda takie drugie śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurczę, aż mam ochotę na taki koktajl, chyba zaraz poproszę mamę żeby zrobiła zakupy potrzebne do wersji z kiwi. Ostatnimi czasy mam zajawkę na zdrowe odżywianie się :)

    Zachęcam do obserwacji, pczywiście jeśli spodoba Ci się u mnie :)
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj uwielbiam koktajle! U mnie też ostatnio zagościły one na dobre w codziennym menu! ;) Twoje wyglądają pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam takie koktajle ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Banan i kiwi uwielbiam ! mmmmm chyba sama zacznę sobie takie koktajle przygotować, bo to rzeczywiście chwila moment, a fajnie można nimi się "najeść", bo są syte i zdrowe przede wszystkim :) :*

    OdpowiedzUsuń
  27. pysznosci, czesto praktykuje takie sniadanka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Widziałam koktajle na Instagramie i chętnie wypróbuję. :)

    http://stylistfashioon.pl/?p=122

    OdpowiedzUsuń
  29. This looks really good

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    www.rimanerenellamemoria.de

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale pyszności!

    Zapraszam na nowy wpis! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia i jak zdrowo !

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  32. UWIELBIAM koktajle! Mój ukochany to zielony koktajl. Przepis: garść szpinaku, garść jarmużu, 1 banan, 1 daktyl, 1 łyżka masła orzechowego i mleko. Miksujemy i szybko pijemy (żeby nikt nam nie zabrał tak dobrego koktajlu! ;D )

    w-fotelu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mmm... Pycha! Uwielbiam takie koktajle ;)
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja piłam takie koktajle, dość często i niestety nabawiłam się alergii. Przez kiwi - w zbyt dużej dawce potrafi nieźle uczulać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam o tym, a to przydatna informacja :)

      Usuń
  35. Ale pysznie to wyglądają. Chętne bym takie wypiła!
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Też czasem takie robię :) Wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. zdecydowanie jestem na tak :) kocham tego typu napoje ;) samo zdrowie

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo lubię koktajle, staram się jednak używać jedynie świeżych owoców

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook