Body z falbanką | Pastelowy zestaw

maja 18, 2017

Jak tam mija wam tydzień? Dla mnie czwartek to już praktycznie weekend, czekają mnie tylko jedne popołudniowe zajęcie i laba :) Dzisiejszy zestaw to połączenie pastelowego body z uroczą falbanką z poprzecieranymi spodniami. Jako że lubię łączyć ze sobą pastelowe kolory, do całości dobrałam pudrową shopperkę i lustrzane okulary w odcieniu rose gold. Żeby nie było zbyt cukierkowo, zamiast białych trampek postanowiłam założyć bordowe lordsy z pomponem. 
Jak wam się podoba takie zestawienie? Podobają wam się ubrania z falbanami? :) 
Bo ja jestem nimi zauroczona i na pewno niedługo w mojej szafie pojawi się ich więcej.
Spodnie- Tally Weijl
Torebka- Mohito
Okulary- Zaful
Buty- Renee.pl

Zobacz także:

41 komentarze

  1. Wow, body robi wrażenie! Piękny kolor i wzór

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ach ta Twoja wspaniała figura *.*
    świetne buty! :D trochę przełamują tę delikatność ;)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podobają mi się takie okulary, jednak ten kształt niestety mi nie pasuje:(
    body świetne, uwielbiam falbany! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Body ma piekny kolor, ale mnie zauroczyły buty <3

    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza jest ta falbanka :)) pozdrawiam serdecznie ;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna stylizacja ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super wyglądasz ! podobają mi się buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi w oko wpadły te bordowe baleriny! Cudne sa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś przecudna! Świetna stylówka!

    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie to wygląda, ale nie przepadam za body :D
    Za to Ty wyglądasz w tym perfekcyjnie, a pastelowe kolory idealnie Ci pasują :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam takie body tylko czarne:))


    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty wyglądają świetnie - jak takie pantofelki Dzwoneczka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ładny delikatny zestaw. widzę, że bluzki na jedno ramię wracają do łask :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam podobne body ;) Z tym wyjątkiem, że moje jest typowo w stylu hiszpańskim i bez rękawów ;) Piękna torebeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna bluzeczka!
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy19/5/17 15:08

    lovely :)


    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy19/5/17 15:40

    You look great :)

    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie się prezentujesz!
    pozdrawiam, makrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. To body jest świetne. Przydałoby mi się podobne! :) izikova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajne jest to body :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie wyglądasz, naprawdę świetne włosy i całość, widać, że masz swój określony styl jak przegląda się twojego bloga :)
    Mój Kanał Youtube
    KLIKNIJ
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Te body są ekstra. Też bardzo podoba mi się trend na falbany, a także na bufiaste rękawki. PS Twoje włosy przepięknie wyglądają w słońcu! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne body! :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny kolorek tych bodów ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne body!
    I te buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale to body jest śliczne i bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne body,świetnie wyglądasz w pastelowych barwach ❤

    OdpowiedzUsuń
  29. Hello.

    Your blog is lovely. *-* IS THIS REAL HAIR?

    Would you like to follow each other via GFC? I followed you, I hope you will follow back. XOXO ♥

    My blog - Aminique

    My Instagram - @fazlicamina

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja tam lubię Cię w cukierkowych stylizacjach, więc i białe buty byłyby super :) Wspaniale wyglądasz :) Super okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy21/5/17 17:52

    Your looking are great hard my mind. really awesome your face,
    Really It's Dream Dress. I hope, Every body like and love.
    really Amazing outfit sweet heart
    MY SITE.
    http://viktorianekta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. kocham Twoje włosy <3
    rewelacyjny blog <3 oby tak dalej!
    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny, wiosenny zestaw ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądasz zjawiskowo ;) cudowne body ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  35. Ślicznie to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  36. To body to rewelacja, świetnie w nim wyglądasz. Super!

    Tylko odrobinkę jedno mi przeszkadza, masz trochę prześwietlone zdjęcia, może warto by było trochę przyciemnić i dodać kontrastu? Jakbyś miała jakieś pytanie odnośnie fotografii to chętnie pomogę ;)
    Pozdrawiam, Klaudia
    www.guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook