Ulubione spodnie | Codzienny zestaw

maja 03, 2017

Witajcie :) Pogoda nadal nas nie rozpieszcza, nawet jak pojawi się słońce to jest taki wiatr, że głowę chce urwać. Aby na blogu nie ziało pustkami, udało mi się zrobić zdjęcia w domu. Czarna skórzana kurtka jest must have w szafie każdej kobiety. Do tego nowe (ulubione) spodnie, w pięknym błękitnym odcieniu, haftowana bluzka i klasyczne szpilki. 
Co uważacie o tym zestawie? Macie w szafie skórzaną ramoneskę? :)


Dodatkowo chciałam was poinformować, że można u mnie zamówić plakat w formacie a4 lub a3, oprawiony w ramkę koloru: czarnego, białego i złotego. Niedługo pojawi się zakładka, gdzie pojawią się dostępne projekty (kolorystyka dowolnie zmienna), ale wykonam również plakat na zamówienie z waszym pomysłem.
W najbliższym czasie również pojawią się projekty zaproszeń :)
Jeżeli jesteście zainteresowane, piszcie na paulina.dobrowolska30@gmail.com :)
Poniżej możecie zobaczyć kilka moich projektów :)

Zobacz także:

37 komentarze

  1. Zakochałam się tej bluzeczce ♥♥
    Całość wygląda ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz cudownie :) Te nogi :) Ach :)
    Spodnie są świetne, chciałabym takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ramoneski :) twoja jest bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  4. Skórzana ramoneska to mój must have. :) Cudowna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie dopasowane jeansy! Cudnie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do pogody to jest masakra! Dzisiaj u mnie to nawet słońca nie ma :( Outfit jest super, klasycznie i na każdą okazje :D super :)
    Plakaty są świetne! Myślę, że to bardzo fajny pomysł :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna, codzienna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście spodnie świetne! Idealna figura :)
    Miłego wieczoru! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam moją skórzaną kurtkę. :) Bardzo fajne spodnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super w nich wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. stylizacja prosta, ale fajna:) podoba mi się, to jak zakończone są spodnie:)
    świetne kolorki na pazurkach;-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie czarna skóra to must have! Piękne spodnie :)

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przy takich nogach, każde spodnie leżą świetnie :)

    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealny kolor, super dopasowane- nie dziwię się, że to ulubione spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach te włosy <3 Pięknie ;) Szpileczki bardzo mi się podobają i genialnie wyglądają z tymi spodniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie z tymi szpileczkami prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej, czemu ja nie wiedziałam, że masz bloga Kochana! Ślicznie wyglądasz, a spodnie cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ależ masz piękną figurę! Jesteś świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  19. kochana rudzinko! wyglądasz pięknie :) uwielbiam takie połączenia. Spodnie idealnie na Tobie leżą, a kurtka to klasyk nad klasykami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz super! Świetne spodnie :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie na Tobie leżą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Te spodnie sa megaaaaa:****


    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeeeejku przepiekna stylizacja!
    Sliczne wlosy tak btw ;)
    Jesli bylabys chetna na wspolna obserwacje, to daj znac u mnie :)
    http://igapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zestaw, u mnie ramoneska jest nieodłącznym elementem stylizacji <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz! Uwielbiam twoje stylizacje :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zestaw na co dzień. Rzeczy, które każdy ma swojej szafie i zawsze wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety w skórzanej ramonesce nie wyglądam dobrze, ale mam materiałową i spisuje się świetnie.:)

    Bardzo fajny, codzienny zestaw.:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie Ty masz przepiękne włosy! Aż zaczęłam się zastanawiać czy moje zaplanowane ścinanie to dobry pomysł ;) Chyba bym z takimi nie dała rady na co dzień, ale przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  29. *.*
    stylizacja świetna ♥ noszę się podobnie, tyle że z innymi butami :P
    też posiadam czarną ramoneskę, można zarzucić na prawie wszystko i pasuje :)
    ach te Twoje włosy *.* no cudo po prostu ♥
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Świtnie wygladasz! Podobaja mi sie te spodnie :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. ale Ty masz figurę - o mamo! Cudownie się prezentujesz :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  32. Zachwycam się Twoimi włosami! Są przepiękne! Kolor i długość - cudne! ♥
    A stylizacja fajna, codzienna elegancja :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne spodnie i szpilki Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook