Denko- kremy do twarzy i pod oczy. Avene, Bielenda i Nacomi

kwietnia 24, 2020

Kremy do twarzy w większości sprawdzają się u mnie dobrze, gorzej jest w przypadku kremów pod oczy. Tam moja skóra jest bardziej wymagająca i rzadko, który krem spełnia moje oczekiwania. W ostatnim czasie udało mi się wykończyć dwa kremy do twarzy i jeden pod oczy, a w ich miejsce pojawiły się już kolejne do testów. Czy byłam z nich zadowolona, czy mnie zapychały? Zapraszam do lektury.
Bielenda Regulujący krem na noc zielona herbata 

Może co niektórych to zdziwi, ale był to jeden z lepszych kremów jakie do tej pory używałam. Krem świetnie nawilżał, dawał uczucie świeżości dzięki zielonej herbacie w składzie. Nie zapychał, szybko się wchłaniał i radził sobie z nawilżeniem skóry, nawet w momentach kiedy była skrajnie przesuszona. Był bardzo wydajny, dzięki czemu mogłam się nim dość długo cieszyć, niestety kiedy po jego skończeniu chciałam zakupić nowe opakowanie, nigdzie już go nie znalazłam. Była to chyba jakaś limitowana seria, a wielka szkoda bo za tą cenę tak dobrego kremu jeszcze nie spotkałam. 
Nacomi Arganowy krem pod oczy

Ten krem zakupiłam po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii w sieci.  Na początku sprawdzał się u mnie bardzo dobrze, skóra była odpowiednio nawilżona, a korektor wyglądał na nim ładnie. Po pewnym czasie jednak moja skóra jakby się przyzwyczaiła i już nie było widać takich efektów. Po przebudzeniu skóra była jakby nawet bardziej sucha niż przed nałożeniem kremu wieczorem. To spowodowało, że gdzieś od połowy opakowania zaczęłam stosować go na zmianę z innymi kremami, żeby zobaczyć czy uczucie nawilżenia z początków używania wróci. Niestety tak się nie stało, a krem zaczęłam używać tylko pod makijaż w celu jak najszybszego zdenkowania.
Avene Cleanance Hydra

Krem od Avene został mi polecony przez dermatologa do stosowania w czasie alergii skórnej. I okazał się świetnym produktem na podrażnioną skórę. Mogłam mieć okropny wysyp, a ten krem uspokajał stany zapalne, łagodził swędzenie i nie powodował szczypania. Dodatkowo szybko się wchłaniał i ładnie wyglądał pod makijażem, nie przyśpieszał wyświecania się i nie powodował rolowania podkładu. Poleciłabym go osobom z problemami skórnymi, kiedy inne kremy powodują tylko zaognienie zmian lub po prostu szukają czegoś nowego wartego uwagi.
Podsumowując, z kremów do twarzy byłam zadowolona i to nawet bardzo. Krem do oczu trochę mnie zawiódł, ale nie uważam go za zły produkt bo wiem, że wielu osobom się sprawdzał, a i u mnie na początku dawał całkiem zadowalające efekty.

Używaliście któregoś z tych kremów? Jakie były wasze wrażenia? A może skusicie się na jeden z nich podczas przyszłych zakupów?

P.S. Poszukuję dobrych kremów do twarzy z wysokim filtrem, jeżeli znacie coś godnego uwagi to piszcie :)

Zobacz także:

0 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook