Maseczki do twarzy The Body Shop- węgiel himalajski i mleko migdałowe z płatkami owsianymi

kwietnia 26, 2020

 O sklepie The Body Shop słyszałam już dawno, ale jakoś nigdy nie było mi po drodze do niego zajrzeć. Jednak po obejrzeniu kilku filmów MsDoncellity zachwalającej maseczki z tej firmy, wpisałam je na swoją listę do przetestowania i czekałam na promocję :D Kiedy trafiła się okazja kupiłam dwie wersje - oczyszczającą z węglem himalajskim i nawilżająco-złuszczającą z mlekiem migdałowym i płatkami owsianymi. I już na samym początku powiem wam jedno, na tych dwóch się nie skończy.
 Mocne oczyszczenie bez podrażnień


Maseczka z węglem himalajskim jest przeznaczona do cer tłustych z większą liczbą zanieczyszczeń. Moja cera to mieszanka skóry suchej na policzkach i wokół ust oraz delikatnie tłustej w strefie T, a ta wersja sprawdza się u mnie dobrze, chociaż czuć, że jest mocna. Za pierwszym razem bałam się, że tak mocne oczyszczenie podrażni i jeszcze bardziej wysuszy skórę. Po zmyciu okazało się, że nie było czego się obawiać. Skóra była oczyszczona, a pory ściągnięte, przed nałożeniem kremu można odczuć lekkie napięcie, ponieważ maseczka działa podobnie do glinki- wysychając ściąga skórę. Ta wersja na pewno nie nada się dla posiadaczek cer wrażliwych i naczynkowych ale pozostałe Panie, które szukają mocnego oczyszczenia powinny być zadowolone. 
Miłość od pierwszego użycia

A mowa tu oczywiście o maseczce z mlekiem migdałowym i płatkami owsianymiTo co ta maseczka robi z twarzą to jest coś niesamowitego. Delikatnie złuszcza martwy naskórek, dzięki czemu pozbywamy się suchych skórek, a dodatkowo świetnie nawilża i koi podrażnioną, przesuszoną skórę. Maseczka pozostawia skórę naszej twarzy nawilżoną i promienną, nada się do każdego rodzaju cery i myślę, że większość osób będzie nią zachwycona. Mimo, że ta wersja świetnie nawilża, mam ochotę przetestować wersje różaną i miodową, które są stricte nawilżające.
 Te maseczki spowodowały, że mam ochotę przetestować więcej kosmetyków The Body Shop bo zrobiły na mnie dość spore wrażenie. Jakie kosmetyki tej marki możecie polecić? 

Znacie markę The Body Shop? Używaliście kiedyś tych maseczek?


Zobacz także:

0 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook