Platinum effect- Pyłki od Go Shine

maja 23, 2017

Manicure hybrydowy stał się ostatnio najpopularniejszą metodą malowania paznokci. Nic dziwnego, jest trwały, utwardza paznokcie i łatwiej wykonać na nim wszelakie zdobienia. Moja kolekcja lakierów cały czas powiększa się o nowe kolory czy efekty. Nie ograniczam się do jednej firmy, a staram się testować różne marki (wkrótce pojawi się porównanie).
Dzisiaj chciałabym wam pokazać moje 2 nowe nabytki, a mianowicie pyłki Platinum effect od Go Shine. Do wyboru mamy aż 17 kolorów, które tworzą na naszych paznokciach piękną brokatową taflę. Na początek wybrałam dwa kolory- Seventh Heaven i Magenta.
Pyłki wklepujemy w warstwę depresyjną koloru bazowego, u mnie był to biały, ale myślę że gdybym użyła niebieskiego to podbiłoby to kolor pyłku. Pyłki są łatwe w aplikacji, chociaż Magneta ma lekko zbryloną konsystencję, co utrudnia uzyskanie ładnej, jednolitej tafli.
Tak prezentuje się Seventh Heaven na paznokciach, mam nadzieję że udało mi się chociaż po części urok tego efektu.
Ostatnio w wishliście pokazywałam wam klipsy do ściągania hybryd. Jest to niedrogi zakup, a ja nie wyobrażam sobie zdejmowanie lakieru bez tego gadżetu. W różnych wersjach kolorystycznych możecie znaleźć je tutaj- KLIK :)
1. Zwiewna bluzka z drobnym haftem i ramiączkami wzorowanymi na warkoczyki- KLIK
2. Sukienka hiszpanka w pięknym pastelowym kolorze- KLIK
3. Spodenki z wysokim stanem- KLIK
4. Klasyczny top z paskami na dekolcie- KLIK

Zobacz także:

22 komentarze

  1. zazdroszczę możliwości robienia takich cudów w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają bardzo fajnie, może się skusze na ich wypróbowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. love this post,
    kisses :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na post z porównaniem.


    www.poolifashion.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam hybrydy, caly czas mam je na swoich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo efektowne te pyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka śliczna, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piękne masz pazurki! I rzeczy z SheIn też śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wszelkiego rodzaju pyłki do paznokci, dają oni unikatowy efekt <3
    fashioneasiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ piękne paznokietki :)


    http://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam hybrydy ;) świetne te pyłki ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne paznokcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Łał coś wspaniałego :*

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne te rzeczy i piękne paznokcie - 14$, 20$, 16$, 10$, :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne, ja jeszcze nie próbowałam takiego efektu :)

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook