White and grey | Perfect combination

czerwca 02, 2017

Już od jakiegoś czasu ubolewałam, że nie pojawia się tutaj żadna stylizacja 'na obcasach'. Wynikało to głównie z faktu, że zdjęcia były robione podczas różnych wypadów, gdzie wygoda była na pierwszym miejscu :) Ale w końcu dzisiaj możecie zobaczyć nowy zestaw z wykorzystaniem szpilek.
Ażury i wszelkiego rodzaju koronki, kojarzone z lekkością i przewiewnością, są świetną opcją na lato. Dzisiejszy zestaw to połączenie tych dwóch wzorów. Jako dopełnienie całości wybrałam mój nowy zakup(który był na mojej liście już 1,5 roku!) piękną, pastelowo szarą torebkę. Długo wahałam się czy wybrać kolor szary czy pudrowy, ale po ogólnym rozpatrzeniu, wybór padł na szaraczka. Frędzle nadają jej charakteru stylu boho, dzięki czemu będzie idealnym dopełnieniem do różnych letnich stylizacji.  
Myślę że całość prezentuje się fajnie, dziewczęco i spójnie.
A wy co uważacie? Lubicie koronki i ażury czy raczej ich unikacie? Podobają wam się tak zwane 'total look'? :)


Bluzka- Reserved
Spódniczka- Mango Kids
Szpilki- Deez24.pl
Torebka- Fresca Butik(fb)

1. Szerokie rękawy i odkryte ramiona- KLIK
2. Sukienka w pięknym błękicie- KLIK
3. Kwiecista sukienka idealna na lato- KLIK

Zobacz także:

51 komentarze

  1. Śliczna sukienka, bardzo lekka i dziewczęca :) Całość wygląda uroczo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci w takim upięciu :)
    Lubię takie zwiewne stylizacje, spódniczka piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyglądasz :* bluzeczka wpadła mi w oko :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądasz w takiej delikatnej stylizacji. Piękne wszystko razem i osobno. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz fantastycznie kochana- już na FB podziwialam ten look :D

    I bluzka i spódniczka są świetne- ja uwielbiam i koronki i ażurkowe wycięcia ( co zresztą widać w obecnym poście), więc absolutnie nic bym tu nie zmienila, calość ak najbardziej moje klimaty <3
    super wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pięknie :) Torebka jest cudna, już na Instagramie ją dostrzegłam i oczu oderwać nie mogłam :) Widać, że lubisz dobre jakościowo torebki :) Ja jak na razie idę w ilość, ale już nie mam gdzie ich chować, więc czas zmienić podejście :D
    Pomimo tego, że uwielbiam Twoje długie włosy to bardzo mi się podobasz w upiętych. Masz piękną buzię i powinnaś częściej ją odsłaniać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od jakiegoś czasu czasu zaczęłam stawiać na jakoś jeżeli chodzi o torebki bo jest to takie moje małe uzależnienie :)
      Dziękuję :) Bardzo miło czyta się takie komentarze :) Teraz podczas upałów zdecydowanie częściej będę pokazywać się w związanych włosach :)

      Usuń
  7. Wow stylizacja genialna <3
    pięknie wyglądasz
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie trochę za krótka spódniczka :) reszta super, zwłaszcza zegarek :)

    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow. Genialnie wyglądasz ;) Jakie masz nogi <3 Stylizacja bardzo w moim stylu, taka delikatna i dziewczęca ;) No i cudne mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej jak cudownie! pięknie wyglądasz w tej stylizacji pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeurocza stylizacja! Bluzeczka jest przepiękna. ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. jej jak ślicznie, śliczna spódniczka i bluzeczka, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo łady i delikatny zestaw, lubię koronki i hafty - są takie dziewczęce <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! Na pewno jeszcze Cie odwiedzimy :)
    Wpadnij też do nas :
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Całość prezentuje się bardzo ładnie. :) Lubię koronkę, buty na obcasie też, ale w szpilkach jeszcze nigdy nie chodziłam, preferuję gruby obcas, więc na te buty się raczej nie skuszę. A na spódnicę i bluzkę - kto wie...
    Pozdrawiam cieplutko!
    Haniko
    http://www.przygodyashley.net/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też przez długi czas nie mogłam przekonać się do szpilek, ale te są bardzo stabilne :)

      Usuń
  16. Połączenie jest prześliczne:D Mega spodobała mi się ta spódniczka!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ładne połączenie, ta bluzka ze spódniczką z daleka wyglądają jak sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowicie śliczne i delikatne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękna sukienka idealna na lato. wyglądasz fantastycznie ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj uwielbiam koronki! Ale na zestawienie dwóch koronkowych ubrań bym się nie odważyła, chociaż Tobie wyszło to świetnie :) Może czas samej poeksperymentować? ;) Super outfit, bardzo w moim stylu.
    Pozdrawiam, www.nafreelansie.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie Ci w spiętych włosach... a kreacja też cudowna ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne i co najważniejsze, bardzo dziewczęco dobrany komplet :) Przeurocza stylizacja na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna dziewczęca stylizacja :) wyglądasz idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uroczo wyglądasz! Co do koronek, muszę przyznać, że ostatnio przekonuję się do nich i chyba będę na nie częściej stawiać. ;) http://izikova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna sukienka i masz bardzo ładne ciało! Pasują ci takie spódniczki, sukienki takiej długości :*

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam tego typu materiały latem. Stylizacja wygląda przepięknie!
    Buziaki,
    Milena z one-cellar-door.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy5/6/17 19:50

    Cudowna stylizacja, a torebka to po prostu cud miód ♥

    http://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Niby taki prosty look, a ile świeżości może nieść ze sobą. Bardzo ładnie wszystko się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. osobiście uwielbiam, biele i szarości :)
    pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. You look so pretty! The top and skirt are such a perfect combination!
    Would you like to follow each other? :D

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo mi się podoba Twoja stylizacja - urocza, subtelna, wyglądasz zjawiskowo <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  32. kooochana, a kto nie ma choroby morskiej! ;p ale jeśli masz lęk przed wodą to oczywiście nie polecam :)
    wyglądasz cudownie, bardzo pasują Ci takie koronkowe klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Such a lovely outfit, loving the color of grey between white. And you look so adorable!

    xx, Cinthy Kwok

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji i idealnie ona podkreśla twoją figurę ♥
    Poklikane ^^


    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  35. Swietna spodniczka!

    www.gloryofthesnow.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Stylizacja na miare złota ;-) Śliczna :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialnie ;) Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękny Blog *.*
    Coś czuję,że będę wpadała tu częściej <33
    Co powiesz na wspl obserwacje ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Super jest to zestawienie :) Uwielbiam koronki:)


    lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook