Baby Blue Sweatshirt

stycznia 24, 2017

Cześć kochani! Jak tam wam mija tydzień? Ja mam tydzień wolnego, ale nauki nadal sporo. Jednak mimo to mam dużo pomysłów na nowe posty, więc będzie się działo :) 

Przechodząc do stylizacji, to jest to bardzo luźny zestaw idealny na wypad do galerii czy zakupy, o ile temperatura będzie na plusie lub poruszacie się autem. Utrzymany w mojej ulubionej pastelowej kolorystyce z udziałem nowej ciepłej bluzy od Romwe.  Połączyłam ją z pudrową bomberką i błękitnymi New Balance. Żeby całość nie była zbyt cukierkowa i nabrała luźnego charakteru założyłam czarne lekko powycierane jeansy.

Lubicie luźne zestawy czy jednak wybieracie eleganckie rozwiązania?

P.S. Niedługo również pojawi się kolejna nowa kategoria na blogu i mam nadzieję, że będzie wam się podobać :)
Stay tuned!

 Bluza- KLIK/HERE
Kurtka- Stradivarius
Spodnie- Reserved
Zegarek- Avon
Buty- New Balance 

Zobacz także:

60 komentarze

  1. Świetna propozycja! Ta bluza jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz przepięknie ! Ja własnie ubolewam nad tym, że zaniedbałam pastelowe stylizacje, które cudownie wyglądają na tle śniegu. :(

    http://stylistfashioon.pl/?p=185

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz, wszystko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio też często u mnie goszczą bomberki :) świetnie wyglądasz :)
    US$14.99

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorki świetnie do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza jest prześliczna :D

    OdpowiedzUsuń

  7. A great post!!! I hope to see you soon for my blog!!!   

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta bluza, całość mi się podoba, wygląda to bardzo wygodnie ;)
    Zdjęcia mi się bardzo podobają.
    Gratuluję współpracy z Romwe! Uwielbiam ten sklep, właśnie ostatnio też mi się udało załapać i czekam na paczkę. Także klikam Ci w link (wiem że to ważne :D)
    Miłego tygodnia ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne połączenie tego różu i niebieskiej bluzy:D Kocham!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzy są extra ! :)
    Ze ja kiedyś omijałam je szerokim łukiem , a teraz mogłabym je kupować i kupować :)

    Ps świetnie wyglądasz !
    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna bluza ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jak pięknie i pastelowo <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy25/1/17 08:36

    super wyglądasz. a co lubisz bardziej spodnie czy spodnice I sukienki.pozdrawiam cie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta bluza jest piękna! Zdecydowanie wolę luźniejsze zestawy. Wygoda przede wszystkim :) Piękne zdjęcia :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny kolor tej kurtki

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna stylizacja! Jeśli chodzi o mój styl to różnie to bywa, raz lubię ubrać się elegancko a raz bardziej na luzie. ➥ przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pieknie wygladasz! :) Chociaz ja chyba zamarzlabym w takim zestawie! Takze bomberki zostawie sobie na wiosne, a poki co bede takie zestawy podziwiac u Ciebie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie ty masz piękne, długie włosy! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurtka fajowa :) kolor taki odważny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana wyglądasz świetnie, fajny ten bomber <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna bluza i super kurtka uwielbiam pastelowe kolorki *.*
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna bluza, pasują Ci takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wchodzę na Twojego bloga, któryś raz z rzędu na ten sam post żeby pooglądać Twoje zdjęcia bo są śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja lubię zarówno stylizacje luźne jak i eleganckie. Wszystko zależy od okazji i mojego humoru :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie wyglądasz, świetne masz nogi.

    OdpowiedzUsuń
  26. lubię połączenie tych kolorów, podziwiam za NB na śniegu bo ja jestem zmarzluchem i nie wyobrażam sobie wyjść o tej porze w adidaskach :)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. swietna stylizacja! kolory bardzo dopasowane! :) super! http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy27/1/17 14:36

    Śliczna kurtka i buty!
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  29. Super comfy and stylish look! Love the sweatshirt!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  30. SUPER STYLIZACJA! NEW BALANCE <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialna ta kurteczka! :3

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurtka najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam Twój kolor włosów <3 a bluza jest w moim ulubionym kolorze <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolorki cudnie do siebie pasują! A Ty wyglądasz cudownie, Twój uśmiech na zdjęciach wywołał uśmiech na mojej buzi. Wyglądasz na mega pozytywną osobę. :-) Gratuluję współpracy z Romwe. Słyszałam o tej firmie jedynie pozytywne opinie! <3
    Obserwujemy?
    Pilnie potrzebuję klików w najnowszym poście. Pomożesz? :-)
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bluza z kurta prezentuje się znakomicie! Jakby obie rzeczy byly dla siebie stworzone :)
    Z przyjemnością obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo mi się podoba Twoja kurtka :) świetnie w niej wyglądasz :)

    ja wybieram zarówno luźny jak i eleganckie zestawy :)

    zanzadra.blogspot.com --> Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo fajna kurtka.
    Masz śliczne włosy
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  38. Połączenie baby blue i baby pink jest genialne! Nie wiem nawet czy nie podoba mi się bardziej niż pudrowy róż zestawiony z szarością :D Ciężki wybór ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczne zdjęcia, widać że u ciebie również słonecznie! kurtka piękna <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  40. jaka fajna ta bluza :)
    nie będę oryginalna, ale masz śliczne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  41. Bluza ma prześliczny pastelowy kolor :D
    Cudna :3
    http://zlotoklosblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja mam naprawdę szalony tydzień! Tyle pracy, że nawet nie wiem, w co ręce włożyć... Przydałby mi się taki tydzień wolnego ;) Pięknie wyglądasz! Stylizacja trafiona idealnie! Piękne masz włosy ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystko ze sobą genialnie pasuje :) Piękna z Ciebie kobietka!

    Upolowałam Cie również na ig :) Buziaki Słoneczko :*

    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś nowego na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bluza extra ! ;) A teraz na promocji chyba się skuszę !

    http://gingerheadlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Kurtka świetna, pasuje Ci ten kolor :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  46. U mnie różniego bywa. Raz stawiam na wygodę, raz na ekegancję. Bardzo ładna stylizacja, pastele wyglądają ekstra. Też stawiam na nie w tym roku.

    Zaoraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Super bluza! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. pastele w zimie? jak dla mnie idealnie! www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  49. świetna stylizacja :) bardzo do Ciebie pasuje ;*
    http://gabrielakitablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna ta bluza, idealnie współgra z bomberką 💗 Obserwuję 😊
    http://stylali.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  51. It would be a total waste if I buy something expensive and only wear it for a few times.
    So,after reading your article. I finally made my decision with a long sleeve swing dress

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook