Leniwa niedziela | Bluza Zaful

stycznia 08, 2017

Witajcie. Jak tam wam minął pierwszy tydzień Nowego Roku? Mnie w Sylwestra dopadła jelitówka więc tydzień spędziłam w domu :) Ale teraz już czas przygotowywać się do sesji, która zbliża się wielkimi krokami. 
Wybaczcie kolejne zdjęcia w domu, ale posiadanie jednej kurtki i mrozy -10 stopni nie sprzyjają blogowaniu :)
Dzisiaj luźny zestaw idealny na siedzenie i odpoczywanie w domu.

Podobają wam się takie luźne zestawy?

 Bluza- TUTAJ/HERE
Spodnie- Bershka
Trampki- NN

Zobacz także:

47 komentarze

  1. Zdjęcia robione już nowym obiektywem? :)
    Wyglądasz bosko :) Bluza ma świetne hafty, sama chętnie bym w taką wskoczyła :) A co najważniejsze ma świetne wykończenie pod szyją :) Ja zawsze się boję, że bluzy w tym miejscu będą mega wyciągnięte. Tu na szczęście jest idealnie uszyta :)
    Pogoda na dworze marzenie- biało i słonecznie - jednak te mrozy to jakaś porażka :D Na szczęście w tym tygodniu będzie już cieplej :)
    klik 26.49

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zawsze się obawiam że bluza lub bluzka przyjdzie powyciągana, ale te piękne hafty mnie urzekły i musiałam ją mieć :) Część zdjęć robiona już nowym obiektywem, ale mam nadzieję że będą jeszcze lepsze, bo nie jestem do końca zadowolona :)

      Usuń
  2. Całkiem ładna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Luźne zestawy są w domu najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najbardziej lubię takie outfity, bo tak chodzę ubrana na co dzień, więc to jest chyba najbardziej motywujące. :) Widzę, że Zaful zrobil się ostatnio bardzo popularny ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to zauważyłam, ale co się dziwić skoro mają rzeczy naprawdę dobrej jakości :)

      Usuń
  5. Bluza wygląda genialnie, jestem zauroczona aplikacjami, mam do nich słabość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojacie... to miałaś ciekawe sylwestrowe "szaleństwo"... :(
    Własnie... ta nieszczęsna sesja :D
    ale damy radę! :D
    udanego tygodnia!
    ps. bluza jest super :D <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie stylizacje :-) świetna jest ta bluza :) super trampki :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna bluza. Bardzo podoba mi się ten nadruk ;) Uwielbiam kwiatowe akcenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ masz piękne włosy!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza cudowna. Serio bardzo mi się podoba, uwielbiam białe ciuchy, a te kwiatuszki robią taki uroczy efekt. super!
    PS. Piękne włosy :D

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zakochana w tym hafcie :) Dziękuję!

      Usuń
  11. Lubię takie stylizacje, proste ale mające cos w sobie. Powodzenia podczas sesji! http://przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna ta bluza :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna ta bluzka! Twoje włosy są cudowne! <3
    Na moim blogu trwa konkurs, zapraszam do udziału :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny Blog *.*
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33


    Co powiesz na wspólną obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. genialna bluza, poklikane :) masz niesamowite włosy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja mi się podoba ale włosy jeszcze bardziej , są naprawdę piękne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluza świetna! Ja uwielbiam takie luźne zestawy:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Chuudzina! Piękną masz tą bluze :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie wyglądasz w tej bluzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Praktyczne stylizacje, w dodatku wygodne sprawdza się na wiele okazji. Najważniejsze to dobrze się czuć w tym co się ma :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna bluza!
    Kliknęłam - 26.49$
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna bluza ! Ale włoski to masz bajeczne.♥♥♥
    Pozdrawiam, miłego dnia
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowicie podoba mi się ta bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta bluza jest prześliczna dzięki temu uroczemu kwiatowemu haftowi *_*
    ps. Masz przepiękne włosy *_*
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna ta bluza :) w moim klimacie! :)
    w-fotelu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. aaaa twoje włosy są cudne!
    http://fearlessgirldiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Włosy to masz boskie <3 :)
    Bluza bardzo ładna :)

    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Amazing post, dear! Looks wonderful :)

    OdpowiedzUsuń
  29. składając ostatnio zamówienie w Zaful, zastanawiałam się nad tą bluzą :) bardzo ładna i super w niej wyglądasz :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoje włosy i tak przyćmiewają resztę :) są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz piękne włosy <3 śliczna bluza
    pomagam 26,49
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawa bluza, zaful ma świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz obłędne włosy! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale Ty jesteś szczuplutka! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook