Paletki do oczu z mojej kosmetyczki

listopada 29, 2017

Kolejna długa przerwa w blogowaniu za nami. Niestety tym razem nie z mojej winy, a choroby. Ostatnio czułam się trochę lepiej i udało mi się porobić zdjęcia (te jak i zaproszeń) :) Dzisiaj chciałabym wam wam trochę napisać na temat paletek do makijażu, jakie posiadam w swojej kosmetyczce. Jeżeli jesteście zainteresowani to zapraszam do lektury.

Pierwsza paletka o jakiej chciałabym wam wspomnieć to czekoladka od Makeup Revolution. Paletka świetnie sprawdzi się do delikatnych dziennych makijażu, szczególnie dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z makijażem. Niestety kiedy poznałam podstawy makijażu oka, stała się dla mnie niewystarczająca. Kolory są średnio na pigmentowane, ale mimo to dość łatwo zrobić sobie nimi plamę. Przez co oko wygląda na 'brudne', a nie pomalowane. Jeżeli dopiero zaczynacie przygodę z makijażem i szukacie jakiejś taniej paletki to możecie się na nią skusić, chociażby dla słodkiego opakowania, które swoją drogą jest bardzo dobrze wykonane, ale bardziej polecałabym wam paletkę z Wibo, o której przeczytacie niżej. Cena czekoladki to około 30 zł. 

Kolejną paletką, o której wspomniałam już wyżej, jest Wibo Modern Palette. Paletka ma piękne, błyszczące opakowanie, które zauroczyło mnie od pierwszego zobaczenia ^^. Na szczęście paletka okazała się genialna, jak dla mnie. Jest dobrze na pigmentowana, cienie łatwo się blendują, a dobór kolorystyczny pozwala wykonać zarówno dzienny jak i wieczorowy makijaż. Obecnie jest to moja ulubiona paletka, po którą sięgam najchętniej. Modern Palette w cenie regularnej kosztuje około 40 zł, mnie udało się ją upolować na promocji w Rossmannie za niecałe 18 zł!


Ostatnie dwie paletki o których chciałabym wam napisać parę słów, to palety z marki Zoeva. Obie udało mi się wygrać w konkursach. Sweet Glamour ma piękne delikatne kolory, które są świetnym uzupełnieniem niejednego makijażu. Ale według mnie ciężko jest wykonać fajny makijaż przy użyciu tylko tej paletki, bo wyjdzie on bardzo blady :). Co nie zmienia faktu że paletka jest warta uwagi. Sweet Glamour kosztuje około 80-90 zł.
Inaczej sprawa ma się przy paletce Selected With Love. Mamy tu ciemne i jasne cienie, przez co możemy zbudować ciekawy makijaż, zarówno na dzień jak i na wieczór. Większość kolorów jest perłowych, ale znajdziemy tutaj też maty. Jak dla mnie ta paletka jest świetna i z tego co się orientuje jest to jedna z bardziej polecanych paletek Zoeva :) Cena Selected With Love jest taka sama jak jej poprzedniczki.
Chciałabym wam w końcu wyjaśnić powody mojej wcześniejszej nieobecności.
Zaczęłam robić swoje projekty: zaproszeń, winietek, zawieszek na butelki czy plakatów. Wszystkie moje projekty i wszelkie informacje na ich temat możecie znaleźć w zakładce "Pracowania kreatywności"(KLIK) w menu u góry :) Zachęcam was do zapoznania się z ofertą :)

Zobacz także:

58 komentarze

  1. Mam nadzieję, że już lepiej u Ciebie :*
    Dużo masz paletek <3 Ja mam 3, ale brakuje mi właśnie takiej z mocniejszymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się jakas paleta tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się co do makeup revolution - mam paletkę icnonic 2 i dla mnie też jest nie wystarczająca,teraz czaję się właśnie na Zoeve :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od kilku lat jestem wierna paletkom Sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę takiej kolekcji paletek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. spora ta Twoja kolekcja :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię cienie MUR, za to totalnie nie podeszły mi np. z Freedom Makeup i używam ich do brwi :)
    // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym taką paletkę pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna! Uwielbiam takie kolory

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna kolekcja i piękne zdjęcia :) Zostaję na dłużej ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczne kolorki masz w tych paletkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. paletki z Zoevy są super, a nawet nie są takie drogie :)
    szkoda, że nigdzie nie mogę dostać tej paletki z Wbo, bo z chęcią bym ją przetestowała :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne paletki ze idealnymi kolorkami ;) Bardzo lubię tę z WIBO.
    Chętnie zaobserwowałam ;)

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam te paletke z zoevy i jest cudowna <3

    vanillove.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. A ostatnia paleta to nie czasem "Cocoa Blend"? To właśnie ona najbardziej mnie kusi, mam nadzieję, ze kiedyś uda mi się przetestować jakąś paletę z Zoevy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Spora kolekcja!
    Paletki z "Wibo" oraz "Zoeva" mają kolory, które najbardziej mi się podobają! :)

    Zapraszam cakemonika.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy3/12/17 09:26

    Great products! Thanks for the review:)

    irinathayer.com

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne paletki, świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  19. MUR ma cudowne paletki. Ja zawsze wolę ich, niż z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kolorki :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/otwarcie-perfumerii-iperfumy-by-notino.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy4/12/17 22:36

    Świetne paletki *.* Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna kolekcja paletek! :)
    Zapraszamy do nas! http://oskarandbianka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. So many wonderful dresses glamchase asymmetric hem dress reviews waiting for your option if you want to be a beautiful lady,please choose our dresses.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam cienie z MUR. Póki co mam jedną paletkę ale na pewno kupię więcej :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne paletki<3 Może wzajemna obserwacja >?
    Zapraszam na nowy post<3

    OdpowiedzUsuń
  26. No właśnie, też zaczynam interesować się technikami makijażu, więc może na początek sprawię sobie tą czekoladkę, bo ma piękne kolorki, a później resztę :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę sobię kupić tą paletkę z Zoevy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Musiałam aż wstać do komody i sprawdzić, czy ta paletka Zeovy to nie czasem Cocoa Blend, bo kolory zgadzały się z moją, ale nazwa średnio. Teraz juz wiem, że w środku ma inny napis haha. Wszystkie prezentują się bardzo ładnie, ale po takim wstępie chyba nie zaskoczę, że Zoeva jest moją ulubioną :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super paletki, najlepsze te z Zoevy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zakochałam się w kolorach taj Swwet Glamour *_*
    Pozdrawiam :)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Oczywiście że mam tą z wibo:*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne są :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. O jeju ale piękne kolorki!
    Malujesz sie codziennie cieniami, że masz ich aż tyle? :)
    Ja planuję zakup od pewnego czasu, którą polecasz jako pierwszą? No i jakie pędzle? Kompletnie nie wiem co wybrać, tyle tego!
    Zapraszam do przeczytania nowej pierwszego postu z nowej serii na moim blogu, o wyjezdzie do USA!
    http://mytravellifee.blogspot.com/2017/12/wyjazd-do-usa.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszczę tak świetnej kolekcji , u mnie niezastąpiona jest paleta geometrical z sephory :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zastanawiałam się ostatnio na temat paletki czekoladowej, zaczęłam szukać opinie, porównywać z innymi paletkami, w końcu zdecydowałam się na nią! Jestem z niej zadowolona. Po przeczytaniu tego postu paletka z Vibo również zaczyna kusić ;) Pozdrawiam, życzę wesołych świąt i zapraszam do mnie na ''świąteczne ciasteczka'' http://patiqueboom.blogspot.com/2017/12/swiateczne-ciasteczka-i-wielki-powrot.html?m=0#more

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja ogólnie uwielbiam paletki, a zwłaszcza te które mają kolory brązowe, złote czy podchodzące w zóło-pomarańczowe odcienie♥ No a ogólnie żadną nie pogardzę i przygarne wszystkie! Żadnej z Twoich nie posiadam, ale planuje zakup Wibo Plaetki:P

    OdpowiedzUsuń
  37. Moim ulubieńcem do oczu jest ta paletka Kat Von D cała w brązach! Cienie mają naprawdę cudowną pigmentację! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale piękne paletki! Aż naszła mnie ochota na nowe! <3

    http://nouw.com/flaviagutowska/co-dostalam-od-ani-lewandowskiej-32471464

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowne <3
    nie mam żadnej z nich ale musze kupić
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Wiele pięknych odcieni ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Sweet Glamour jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Trochę ich masz :)
    Świetnie się prezentują, jednak nie mam żadnej z nich :(

    Pozdrawiam ♥ + obserwuję! :)
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  43. super ja mam tylko jedną a i tak rzadko z niej korzystam :)
    https://s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Dużo zdrowia Ci życzę, a paletki piękne!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  45. I think I would like it with him, best regards dear thanks for sharing..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  46. Same wspaniałe paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. ostatnia paletka najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Przecudne masz odcienie w swoich paletkach :)

    OdpowiedzUsuń
  49. ta paletka z Zoevy jest super! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook