Różowy sweter z wzorem i złote dodatki

listopada 12, 2017

Znowu mnie tu trochę nie było, ale dużo się działo :) I już mogę wam zdradzić o co chodzi! Od jutra zapraszam was do zakładki plakaty, gdzie pojawią się moje projekty. Pod koniec tygodnia powinny pojawić się też pierwsze projekty zaproszeń :). 
A przechodząc do was stylizacji to mam dla was prosty zestaw na jesienne dni. Sweterek, który mam na sobie pochodzi z sklepu Shein. Posiada piękny wzór i jest bardzo przyjemny w dotyku, niestety kolor odbiega od tego ze zdjęcia sklepowego. Do tego klasyczne jeansy, botki, torebka na złotym łańcuszku i złota biżuteria.
Lubicie wzory lub plecenia na swetrach czy wolicie je w gładkiej wersji? :) Bo ja uwielbiam te z różnymi warkoczowymi wzorami.





Sweter- Shein (KLIK)
Spodnie, torebka- Bershka
Botki- Butosklep.pl

Zobacz także:

34 komentarze

  1. Sweterek ma przepiękny kolor ;) Stylizacja ogólnie mi się podoba, ale od samego patrzenia robi mi się zimno :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie wygladasz! Super look!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz śliczny sweterek :) Super zestaw :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/ostatni-powiew-zotej-jesieni-monday-look.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygladsz ślicznie ♥️ Świetny sweterek ! Bardzo Ci pasuje 😃 Koniecznie musimy się spotkać! 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ma piękny warkocz ten sweter <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny sweterek :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. sweterek mi się bardzo podoba, ładnie jest Ci w różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz cudowne włosy! Bardzo ładny sweter w moim ulubionym kolorze :)
    Pozdrowienia,
    DaisyLine - mój blog o modzie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale wyglądasz, sweterek jest uroczy :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealny zestaw na jesienne dni. Świetny kolor sweterka :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć piękna świetny zestaw:) Zazdroszcze ci twoich włosków chciałabym żeby i mojej już tak były długie:)botki są świetne:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. super wyglądasz :)
    http://s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny ten sweterek ;)


    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje kochana, że rozwijasz się i robisz, to co lubisz :)

    sweterek jest piękny, bardzo podoba mi się ten splot <3
    i super bucisze <3

    13$
    mogę prosić też o klik ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kocham wszystkie sweterki !! W okresie jesienno-zimowym jestem od nich uzależniona ! wielkie, gładkie, plecione, długie, krótkie... <3 ważne żeby było ciepło i przytulnie :) Swoją drogą bardzo ładny ten sweterek mimo różnorodnych splotów nadal delikatny i taki dziewczęcy ! PS. Piękne włosyyy!!!!! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweterek jest naprawdę uroczy! Stylizacja ogólnie bardzo udana :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh very gorgeous style~ Beautiful photos
    Please don´t come back with links
    xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Super sweterek, od zawsze wiedziałam że pasują Ci takie pastelowe kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się sweterek, chętnie bym taki nosiła :)
    Pomagam - 18$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super wyglądasz w tym kolorze :) Podoba mi się ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A tak w ogóle co tam u Ciebie? Jakoś ostatnio Ciebie tu mało i na Insta cisza :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz śliczne włosy i urzekł mnie sweterek:). Cały look bardzo mi się podoba :)
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Lovely sweater!

    https://dinamighty.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful girls, I know everyone wants more and more beautiful. Find a suitable dress, there are many styles, glamchase affordable prom dresses reviews here are beautiful and elegant dress, do not miss oh meet.glamchase prom dresses in stock uk reviews
    http://www.glamchase.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny sweter, mam taki w niebieskim kolorze. W różowym CI do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Trafiłam tu przypadkowo dzięki linkowi w komentarzu u Styloly :)

    I zagoszczę na dłużej :) Długość włosów piękna i super komponuje się ich kolor z kolorem sweterka :)

    zapraszam do siebie - https://styleofangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Sweterek cudny, na zimowe dni idealny. Zapraszam do obserwacji http://fantastic-brand.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się Twój sweter! Jest genialny,a w dodatku w moim ulubionym kolorze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook