Biała sukienka midi i słomkowy kapelusz w letniej scenerii.

września 19, 2019

Po chyba najdłuższej przerwie w historii tego bloga wracam do pisania postów. W sumie nie mam za wiele co usprawiedliwiać swojej nieobecności- końcówka studiów, obrona i rozwijanie swojej branży. Teraz kiedy wszystko się w miarę ustabilizowało, chciałabym tutaj wrócić i dodawać dwa posty tygodniowo- w niedzielę i koło środy/czwartku. Mam nadzieję, że chociaż trochę się stęskniliście i dalej będziecie tu zaglądać ;)

Na początek wrócimy jeszcze do wakacyjnych, sielskich klimatów. Stylizacja jest typowo letnia i jestem z niej wyjątkowo zadowolona bo uważam, że idealnie wpasowała się w scenerię pola i bali. Mimo, że jeszcze niedawno nie założyłabym na siebie sukienki tej długości, to w ostatnim czasie coraz bardziej się do nich przekonuję.
A wy co uważacie do sukienkach/ spódnicach w tej długości? Jesteście fankami mini, midi czy maxi? A może wszystkie po trochu? Jestem bardzo ciekawa waszego zdania :)

Sukienka- Reserved (wyprzedaż letnia)
Espadryle- Renee.pl
Torebka, kapelusz- H&M
Naszyjnik gwiazdki- Ania Kruk
Naszyjnik księżyc- W.Kruk

Zobacz także:

0 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook