Nowości kosmetyczne do pielęgnacji skóry twarzy

września 22, 2019

Po tak długiej nieobecności nazbierało mi się kilka nowości, które mam zamiar w najbliższym czasie przetestować. Na jeden post produktów było zbyt wiele, dlatego na pierwszy rzut lecą produkty do pielęgnacji twarzy. W ostatnim czasie moja cera była w bardzo kiepskim stanie, okazało się, że w głównej mierze przyczyną była alergia na białko mleka krowiego. Po odstawieniu mlecznych produktów skóra w 90% wróciła do normy, ale od tamtej pory bardziej przykładam się do pielęgnacji i oczyszczania skóry twarzy, szyi i dekoltu.

Bielenda Fresh Juice nawilżająca hydro-esencja 

O tym produkcie w momencie jego pojawienia na rynku zrobiło się dość głośno i było ciężko go gdziekolwiek dostać. Kiedy szał minął, a na internecie pojawiło się sporo pozytywnych opinii sama postanowiłam go przetestować.
Bielenda aktywne serum z kwasem migdałowym

Jakiś czas temu zaczęłam interesować się działaniem kwasów na naszą skórę. Wtedy to w moim koszyku wylądowało to serum, które przy regularnym stosowaniu ma zmniejszać widoczność porów, walczyć z niedoskonałościami i rozjaśniać przebarwienia. Najbardziej zależałoby mi na pierwszym działaniu ale jeżeli korzystnie wpłynie na chociaż jedną z wymienionych rzeczy to będę zadowolona.
Ziaja krem mikrozłuszczający z kwasem migdałowym na noc

I mamy kolejny produkt z kwasem migdałowym, tym razem krem na noc z działaniem złuszczającym. Produkt mam zamiar stosować 1/2 razy w tygodniu i zobaczymy jak się sprawdzi. Jeżeli faktycznie działałby tak jak opisuje go producent, używanie peelingu enzymatycznego w codziennej pielęgnacji stałoby się zbędne.
Eveline dwufazowy płyn micelarny- różany 

Płyn z Eveline wpadł w moje ręce przypadkowo dlatego, że dostałam go w gratisie do zakupów na promocji w Rossmannie. Jestem ciekawa czy będzie sprawdzał się tak dobrze jak mój ulubieniec- różowy Garnier.
Eco Laboratorie pianka myjąca

Jak dotąd do oczyszczania skóry używałam tylko żeli micelarnych. W ostatnim czasie naszło mnie jednak na przetestowanie czegoś nowego i padło na myjącą piankę od Eco Laboratorie. Niestety już po pierwszych użyciach mam wrażenie, że jest dla mnie za delikatna, ale póki co nie chce wydawać pochopnych osądów, zobaczymy jak będzie spisywać się dalej.

Dermedic Tolerans Sensitive odżywczy krem na noc

Ostatnim produktem z nowości jest krem od Dermedic. Według zapewnień producenta krem ma wzmacniać naturalną barierę lipidową skóry, zwiększyć jej ochronę i odpowiednio ją nawilżyć. Moja skóra należy do tych szybko się przesuszających i potrzebuje treściwego kremu na noc. Ten skusił mnie ciekawym i praktycznym opakowaniem (nienawidzę słoiczków! :D) i tym że jest hypoalergiczny. Po dłuższym stosowaniu na pewno dam wam znać jak się sprawdził.

Używaliście któregoś z tych produktów? Jeżeli tak to koniecznie podzielcie się swoją opinią na ich temat :) 

Zobacz także:

0 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook