Bourjois krem BB Healty Mix- Czy jest lepszy od klasyczne wersji podkładu Healthy Mix?

listopada 18, 2018

 Krem BB od Bourjois był hitem wśród youtuberek w te wakacje, lecz w moje ręcę wpadł dopiero na jesiennej promocji -55% w Rossmann. Po tylu pozytywnych opiniach nie mogłam się na niego nie skusić. Mimo sprawdzenia testerów nie wiedziałam, który kolor wybrać bo 01 wpada w różowe tony, a 02 jest dość ciemna, dlatego zakupiłam oba kolory z zamiarem mieszania i już teraz wam powiem że to był dobry wybór.
BB Cream Anti-Fatigue- trwałość i porównanie do podkładu Healthy Mix

Krem jest odrobinę gęstszy niż podkład i ma zdecydowanie mocniejsze krycie. Wszystkie kremy jakie do tej pory używałam miały dość tłustą konsystencję i już podczas nakładania czułam się niekomfortowo. Healthy Mix jest bardziej podobny do podkładu niż typowego kremu, ale podczas całego dnia noszenia mamy uczucie nawilżonej i nieobciążonej skóry. U wszystkich blogerek słyszałam o jego super trwałości i długim trzymaniu matu. Niestety u mnie nie do końca się to potwierdziło. Jak na produkt typu bb trwałość jest wzorowa, ale bardzo szybko się wyświeca. Po około 4h noszenia zaczynam świecić się na czole, a po 6-7 h podwyższoną ilość sebum mogę zauważyć nawet na policzkach, co raczej mi się nie zdarza bo przeważnie tą strefę mam przesuszoną. 
Jaki kolor wybrać i jak mocne jest krycie?

Tak jak wcześniej wspominałam zakupiłam dwa kolory w celu ich mieszania. 01 jest ładnym, jasnym kolorem z różowymi tonami i mimo, że ładnie dopasowuje się do kolorytu skóry to przy mojej jasnej karnacji powodował, że wyglądałam trupio blado. W połączeniu z małą ilością 02 jest dla mnie idealny, zakrywa większość niedoskonałości, wyrównuje kolor, ale piegi są nadal delikatnie widoczne, a to bardzo mi odpowiada, bo nadaje całości bardzo naturalny wygląd. 
Nie dziwię się że Healthy Mix BB Cream podbił serca wielu youtuberek, bo dla mnie jest on lepszą wersją klasycznego podkładu z tej samej serii. Ma dużo lepsze krycie, ale nadal mamy rozświetloną, nawilżoną i naturalnie wyglądającą cerę. Niestety uważam że u osób z tłustą cerą może się nie sprawdzić, ze względu, że krótko trzyma mat. Ale jeżeli komuś częste poprawki nie przeszkadzają, a lubi naturalne wykończenie to myślę że warto go przetestować.

Krem BB od Bourjois jest lepiej kryjącą wersją podkładu Healthy Mix'a, ale z mniejszą gamą kolorystyczną ;) Nie żałuję że się na niego skusiłam. A wy macie go już w swojej kosmetyczce, jakie są wasze opinie? A może dopiero planujecie jego zakup? Koniecznie dajcie znać! 

Zobacz także:

0 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook