Klasyczny beżowy trencz i kwiecisty szal | Idealny zestaw na ciepłą jesień

listopada 12, 2018

Dzisiaj trochę powrót do starych dziejów bloga, czyli stylizacja :) Ale tak jak już wam wspominałam, nie chcę się tu ograniczać do tylko jednej kategorii bo jest to blog lifestylowy. Zestaw prosty, idealny na ciepłą jesień jaką mamy w tym roku bo 15 stopni w połowie listopada to miłe zaskoczenie, ale w grudniu to mógłby spaść już śnieg :D Klasyczny beżowy trencz, szal w zgaszone kwiaty, czarne botki z klamrami, a pod spodem dopasowany golf w bardzo jesiennym, musztardowym kolorze. Dla mnie jest to najlepszy wybór na spacer czy szybki wypad na sklepy.
Chciałabym wam wspomnieć o jeszcze jednej rzeczy. Nie wiem czy wiecie, ale wykonuję spersonalizowane zaproszenia na różne okazje. Kilka moich projektów możecie zobaczyć na mojej stronie na FB (znajdziecie tam również zdjęcie z sesji jakie wykonywałam latem), do której odnośnik znajdziecie poniżej, ale na stałe jest umieszczony w menu, abyście zawsze łatwo mogły go znaleźć. Więcej projektów wysyłam w wiadomości prywatnej, ale wykonuję też wasze indywidualne projekty :) Miło mi będzie jak zajrzycie, trochę waszego wsparcia zawsze się przyda :D
Płaszcz- Stradivarius (klik)
Spodnie- Zara
Botki- Butosklep.pl
Golf- New Look
Szal- H&M
Torebka- Bershka

Zobacz także:

0 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook