Bourjois Always Fabulous- najlepszy z podkładów marki?

maja 17, 2020



Podkłady Bourjois cieszą się dużą popularnością. Nie znam osoby, która nie lubiłaby słynnego Healthy Mix'a, sama bardzo go polubiłam chociaż ma dla mnie za słabe krycie. Dlatego czekałam aż marka wypuści coś bardziej kryjącego i tak, niedawno pojawił się nowy podkład- Always Fabulous. Testuję go już od kilku miesięcy i dzisiaj wam o nim co nieco opowiem.
Idealny podkład dla jasnych karnacji

Podkład zamknięty jest w szklanej buteleczce z zakrętką w odcieniu rose gold. Dla mnie ładne opakowanie to duży plus, ponieważ chętniej kupię taki produkt, nawet bez poleceń innych. Ale oczywiście ładna buteleczka to tylko dodatek, więc do rzeczy.
Podkład na ten moment dostępny jest w 6 odcieniach. Osoby z jasną karnacją na pewno znajdą tam swój odcień- kolory są bardzo twarzowe w żółtych i różowych tonacjach. Odcień, który posiadam w swojej kosmetyczce to numer 110 Light Vanilla, jest to ładny, jasny kolor z żółtymi tonami i jak będziecie mogli zobaczyć na porównaniu kolorów poniżej jest on jaśniejszy od Light Vanilla z Healthy Mix. 
Krycie i trwałość jak na Bourjois przystało

Tak jak już wcześniej wspomniałam, czekałam na bardziej kryjącą wersję podkładu Healthy Mix i pojawiła się taka, a mianowicie mam na myśli krem BB Healthy Mix, ale tam z trwałością było różnie, więc czekałam dalej. I tutaj pojawia się Always Fabulous, który ma średnie krycie w kierunku dobrego już przy dwóch cieniutkich warstwach. Dodatkowo trwałość podkładu jest bardzo zadowalająca. Z pudrem Wibo Mood bez poprawek utrzymuje się do 5 h, z bardziej matującymi pudrami nawet do 7-8 h. Czy taki wynik jest dla was wystarczający musicie ocenić sami, ja jestem z niego bardzo zadowolona.
Czy wart jest swojej ceny i zakupu?

Krótko podsumowując, dla mnie podkład jest wart uwagi mimo, że jak na półkę drogeryjną do najtańszych nie należy. Najlepiej poczekać na promocję- tak jak teraz możecie kupić go w Rossmannie z 55% zniżką. Jest to podkład po który sięgam ostatnio najczęściej i mogę go wam polecić.


Co planujecie zakupić lub już zakupiliście na trwającej promocji w Rossmannie? Skusicie się na podkład Always Fabulous?


Zobacz także:

0 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook