Sukienka maxi w drobny kwiecisty wzór.

maja 13, 2020


Od kilku lat próbowałam zrobić zdjęcia w rzepaku, ale zawsze coś mi wypadało, a kiedy już się zebrałam do ich zrobienia, rzepaku już nie było. W tym roku w końcu mi się udało i bardzo się cieszę! Stylizacja, którą chcę wam dzisiaj pokazać, to chyba najprostsze rozwiązanie jakie może być- sukienka maxi w kwiatowy wzór, klasyczna ciemno beżowa torebka i adidasy (których nie widać :D). Sukienkę zakupiłam już rok temu ale przeleżała przez ten czas w szafie bo chyba musiałam dojrzeć do noszenia maxi. Bardzo jestem ciekawa waszego zdania na temat tego zestawu i zdjęć :)

Sukienka- Varlesca.pl
Torebka- Zara

Macie już zdjęcia w rzepaku? Czy jest to dla was zbyt oklepane? I czy nosicie sukienki maxi? 

Zobacz także:

0 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook