czwartek, 27 lipca 2017

Haft na jeansach | Codzienny zestaw

Już kiedyś wspominałam wam, że uwielbiam hafty, dlatego kiedy tylko zobaczyłam te spodnie na facebooku F&F wiedziałam, że muszą być moje. Zwłaszcza że ich cena w porównaniu do modelu z New Look była dużo niższa :) Mimo rozmiaru 34 spodnie są na mnie ciut luźne w tali, ale ten piękny wzór mi to rekompensuje. Połączyłam je z luźną bluzką bez ramion, która w tam tym roku była hitem wśród bloggerek, a teraz nie ma nawet pogody by w niej wyjść, wiązanymi balerinkami i torebką z frędzlami. Cały zestaw jest utrzymany w jasnych, pastelowych kolorach czyli tak jak najbardziej lubię.
Wam też tak bardzo podobają się hafty? Czy to raczej nie dla was? Czekam na wasze komentarze :)

Bluzka- Gamiss (KLIK)
Spodnie- F&F
Balerinki- Deezee.pl
Torebka- Fresca Butik (FB)

Dodatkowo z sklepów dostałam:
Rosegal- koszula (KLIK)
Gamiss- okulary (KLIK)
Zaful- Narzutka (KLIK) i Lustrzane okulary (KLIK)

Gamiss- Body z wiązaniem (KLIK) i Magnesy do paznokci (KLIK)

15 komentarzy:

  1. Podobaja mi sie Twoje spodnie :)

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, że będzie czerwony ;) Piękny jest ;) Taki delikatny. Bardzo ładnie pasuje do butów i Twojego manicure ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie hafty bardzo podobją ♥️ Mateusz sie postarał bo zdjęcia są świetne ! A Ty wygłasz ślicznie ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Haft teraz w modzie ładny jest :) Zachwycam się Twoimi włosami ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię hafty na ubraniach!
    Świetna stylizacja. Wyglądasz pięknie :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna z Ciebie kobieta, ślicznie wyglądasz, klik - 7,35$ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja! Na prawdę wszystko mi się podoba i nie mam się do czego doczepić 😜 Ps. Masz czadowe włosy! Też chce takie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale z Ciebie śliczna dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tę torebkę widziałam już na Twoim ig, śliczna jest, a w tych butach się po prostu zakochałam *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są te balerinki. Pięknie wyglądasz!
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jak pięknie wyglądasz! :) bardzo podoba mi się takie zestawienie kolorów. Zwłaszcza delikatny odcień balerinek mega mi przypadł do gustu :) spodnie są cudne. Mimo, że nigdy nie podobały mi jeansy, które kończą się nad kostką, to te skradły moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja no i zdjęcia też! ❤ bardzo podobają mi się te spodnie 😍
    http://morzespokoju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne spodnie :) i jak zawsze super zestaw :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.