Haft na jeansach | Codzienny zestaw

lipca 27, 2017

Już kiedyś wspominałam wam, że uwielbiam hafty, dlatego kiedy tylko zobaczyłam te spodnie na facebooku F&F wiedziałam, że muszą być moje. Zwłaszcza że ich cena w porównaniu do modelu z New Look była dużo niższa :) Mimo rozmiaru 34 spodnie są na mnie ciut luźne w tali, ale ten piękny wzór mi to rekompensuje. Połączyłam je z luźną bluzką bez ramion, która w tam tym roku była hitem wśród bloggerek, a teraz nie ma nawet pogody by w niej wyjść, wiązanymi balerinkami i torebką z frędzlami. Cały zestaw jest utrzymany w jasnych, pastelowych kolorach czyli tak jak najbardziej lubię.
Wam też tak bardzo podobają się hafty? Czy to raczej nie dla was? Czekam na wasze komentarze :)

Bluzka- Gamiss (KLIK)
Spodnie- F&F
Balerinki- Deezee.pl
Torebka- Fresca Butik (FB)

Dodatkowo z sklepów dostałam:
Rosegal- koszula (KLIK)
Gamiss- okulary (KLIK)
Zaful- Narzutka (KLIK) i Lustrzane okulary (KLIK)

Gamiss- Body z wiązaniem (KLIK) i Magnesy do paznokci (KLIK)

Zobacz także:

49 komentarze

  1. Podobaja mi sie Twoje spodnie :)

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, że będzie czerwony ;) Piękny jest ;) Taki delikatny. Bardzo ładnie pasuje do butów i Twojego manicure ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie hafty bardzo podobją ♥️ Mateusz sie postarał bo zdjęcia są świetne ! A Ty wygłasz ślicznie ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Haft teraz w modzie ładny jest :) Zachwycam się Twoimi włosami ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię hafty na ubraniach!
    Świetna stylizacja. Wyglądasz pięknie :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna z Ciebie kobieta, ślicznie wyglądasz, klik - 7,35$ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja! Na prawdę wszystko mi się podoba i nie mam się do czego doczepić 😜 Ps. Masz czadowe włosy! Też chce takie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale z Ciebie śliczna dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tę torebkę widziałam już na Twoim ig, śliczna jest, a w tych butach się po prostu zakochałam *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są te balerinki. Pięknie wyglądasz!
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jak pięknie wyglądasz! :) bardzo podoba mi się takie zestawienie kolorów. Zwłaszcza delikatny odcień balerinek mega mi przypadł do gustu :) spodnie są cudne. Mimo, że nigdy nie podobały mi jeansy, które kończą się nad kostką, to te skradły moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja no i zdjęcia też! ❤ bardzo podobają mi się te spodnie 😍
    http://morzespokoju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne spodnie :) i jak zawsze super zestaw :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  14. Hafty budzą we mnie mieszane uczucia... Raz jestem na tak raz na nie, zależy, gdzie się pojawiają. ;) Za to bardzo ładna bluzka. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz fenomenalnie,świetne buciki i torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz! Ja uwielbiam hafty <3
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  17. 34 i jeszcze za luźne *.*? O matko, też tak chcę :P
    pięknie wyglądasz, jak zwykle ;) bardzo fajne spodnie, ogólnie zestaw mi się podoba :3 choć uwagę kradną Twoje przepiękne włosy ♥♥♥
    podobają mi się hafty, ale jeszcze nic z nimi w szafie nie mam :P jakoś ciężko mi się doszukać czegoś, co krzyczałoby do mnie "kup!" ;)
    Pozdrawiam ♥.
    Wpadnij do mnie, jeśli masz ochotę ;).
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/07/ulubiency-0717.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeju, jaka śliczna stylizacja *.* Często przeglądam różne blogi i wiele outfitów jest bardzo ładnych, ale Twoja stylizacja jak dla mnie jest do tej pory najlepsza :D Lubię delikatne połączenia, jasne kolory, wygodę i dziewczęcość w jednym :D
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoja uroda zachwyca :)
    Piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ależ Ty pięknie wyglądasz! bardzo mi się podobają Twoje jeansy ! :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz po prostu pięknie! A ja wciąż jestem zauroczona Twoją urodą! To chyba oznacza, że muszę zostać tu na dłużej! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wyglądasz. Co do haftów to sama ostatnio mam na nie fazę. Bardzo mi się podobają! przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz cudownie <3
    śliczny zestaw !
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne spodnie :) Zestaw bardzo lekki i dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. PasteLOve <3
    świetna torebka, bluzka i baletki <3
    super zesatw kochana, delikatny i subtelny, bez zbędnego przesadyzmu - bardzo mi się podoba :D


    7,35$, 2,23$, 18,99$, 7,99$
    mogę prosić o to samo ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Buziaki dziękuje kochana za odwiedziny wyjeżdżam na urlop jeśli nie odpowiem na twój kolejny komentarz nadrobię jak wrócę:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne dżinsy i bluzka! poza tym włosy piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale cudowne są te spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie piękne włosy!! <3
    A co do haftu - coraz bardziej się do niego przekonuję. Na dżinsach wygląda naprawdę obłędnie.

    Pozdrawiam :)
    https://simplysimplesimpleness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. WOW! Cóż za subtelna, a zarazem lekka stylizacja - pięknie Ci w niej :)
    Swoją drogą nie znam drugiej, tak urodziwej rudowłosej. Będę do Ciebie wpadać częściej! ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny hafcik i torebka, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Spodnie są przecudowne, zakochałam się, jednak bluzka też wpadła mi w oko. Stylizacja jak najbardziej udana <3

    amateurphotographywithart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwilbiam hafty, super zdjęcia!

    https://lessarax.blogspot.de/2017/08/2-jak-skonczyam-na-plazy-nudystow.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Spodnie skradły moje serce, pięknie wyglądasz :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. ale cudowne włosy!

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  36. wow jak ślicznie wyglądasz! super jeansy<3

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz ślicznie! A te spodnie są świetne :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniale wyglądasz, piękny zestaw :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak pięknie wyglądasz! Haft na tym kolorze jeansów wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  40. So many dresses shillas mother of the bride dresses uk reviews waiting for your option,if you want to be a beautiful lady,please choose us shillas dresses uk reviews
    http://www.shillas.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook