Spódniczka z falbanek

sierpnia 17, 2017

Falbanki na ubraniach w ostatnim sezonie można było spotkać wszędzie. Na bluzkach czy bluzach ten trend nie przypadł mi do gustu, ponieważ falbanka umieszczona w złym miejscu zaburza proporcje sylwetki. Ale kiedy w sklepach pojawiła się ta spódniczka, wiedziałam że musi być moja, chociaż jej cena (od 130 do 160 zł) odstraszała. Czekałam cierpliwie aż udało mi się ją upolować na promocji za trochę ponad 90 złotych! Spódniczka ma piękny kolor brudnego różu i świetny krój. 
A wy czekacie na wyprzedaże czy kupujecie od razu? :)

Spódniczka- Myselfiebutik.pl
Bluzka- Bershka
Zegarek- Daniel Wellington (na kod GINGERHEAD macie 15% zniżki na wszytko ze strony)
Espadryle- Deezee
Torebka- Fresca Butik (FB)

Nie wiem jak wy, ale ja już powoli przygotowuję się na sezon jesień/zima :)
Wishlist z Shein.com :)
1. KLIK  2. KLIK  3. KLIK  4. KLIK

Zobacz także:

37 komentarze

  1. Ja jestem zakochany w zegarku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zazwyczaj jak znajdę coś co mi się bardzo podoba, to kupuje od razu:)
    Spódniczka jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie. Niestety, ja w takiej sukienke wyglądałabym jak szafa trzydrzwiowa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ale pięknie wyglądasz:) śliczną masz spódniczkę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna z Ciebie dziewczyna :)
    Spódniczka urzekła mnie na maksa, świetna jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta spódniczka dodaje uroku całej tej stylizacji ! Ślicznie <3
    Nasz blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale wyglądasz w tej spódniczce :) Warto było poczekać na promocję, bo cena faktycznie trochę zbyt duża :) Cudowne są te zdjęcia :)
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oryginalna ta spódniczka :) Ja chyba widziałabym ją w jakichś mocniejszych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna ta spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam twoje kobiece, delikatne stylizacje, ta spódniczka mega Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ta spódniczka pięknie wygląda!
    A może inaczej.. Jak ta spódniczka pięknie wygląda na Tobie! ♥

    1.$42
    2.$22
    3.$48
    4.$20

    Życzę udanej współpracy! :)


    Nowy Post!

    Nowy Post!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oryginalna spódnica ;) Hiszpanka - pierwsza klasa, mam taką samą tylko granatową ;) Kolorystycznie cudnie się wszystko łączy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli coś jest naprawdę drogie to zazwyczaj czekam na wyprzedaże. Całkiem ładna ta spódniczka, ale moją uwagę bardziej przykuła Twoja twarz - jesteś przepiękna!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow the skirt is so amazing,
    Love the Color. The combination is so classy and yet feminine and perfekt for summer. Lovely.

    take a look at my BLOG and also INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjna spódniczka,wyglądasz genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. urocza jest ta spódniczka i też mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna stylizacja! Pasuje do Ciebie idealnie ♥️ I śliczne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna ta spódnica, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne zdjęcia, śliczna jest ta spódniczka. Pozdrawiam :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna jest ta spódniczka! :D Zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz, uroczo Ci w pastelach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale piękny strój! Spódniczka rzeczywiście cudna, taka dziewczęca :) Ja ostatnio sporo rzeczy na przecenach wyhaczyłam ;)
    A po za tym masz śliczny kolor włosów! Bardzo Ci pasuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowna spódnica ! bardzo , bardzo urocza <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  27. spódniczka nie jest w moim stylu, jednak wyglądasz w niej świetnie!

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna ta spódniczka!
    fittravelcouple.blogspot.com
    https://www.facebook.com/fittravelcouple/?ref=bookmarks

    OdpowiedzUsuń
  29. jej! ta spódniczka jest przepiękna! Zachwycam się tym lookiem - mega subtelny :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta spódniczka jest genialna :) Pięknie wyglądasz :*
    Zapraszam na nowy post :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/black-outfit.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  31. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna, bardzo delikatna stylizacja! Pasują do ciebie takie kolorki

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Great outfit dear. I am following you and I hope you follow back 😊
    www.deriasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Great post dear. I am following you. Would you like to follow back?
    www.deryaninsporgunlugu.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook