Mix Instagrama

września 19, 2017

Mam dla was mały mix zdjęć z Instagrama :) 
Tam jest mnie dużo więcej, więc zachęcam do obserwacji gingerheadlife <3

Trochę inspiracji z paznokciami i 2 stylizacje z haftowaną bluzką z Shein :)
Ręcznie wyplatany koc z wełny od baczewska_desing, nowinki kosmetyczne od Evo Nails (wkrótce napiszę wam więcej) i MUR oraz różowe adidasy od Butosklep  :)

Swatche kolorów Golden Rose Matte Crayon :)

Trochę pyszności do jedzenia!

 Kolejne inspiracje paznokci i dwie proste stylizacje :)
I na koniec trochę więcej mnie :D Oraz ulubiony nowy kubek (jestem kubko-holiczką, mogłabym ciągle kupować nowe :))!

Jak wam się podobają takie wpisy? Chcecie takich więcej? :) 
Jeżeli coś wam interesuje, to pytajcie :) 

Zobacz także:

25 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję od dłuższego czasu i polecam!
    Masz piękne, długie włosyy.. :)
    Zazdroszczę;)

    Zapraszam na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :) Masz piękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne zdjęcia i wszystkie takie pastelowe )

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię takie posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny mix <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem kubko-holiczką, szczególnie jesienią i zimą gdy przychodzi sezon na herbaty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny mix, masz przepiękne paznokcie :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  9. ŁAdnie Ci w dopasowanych Jeansach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dos cosas: 1. Vaya melena más bonita tienes 2. Se nota que te gusta el rosa. Un beso

    Te dejo mi nuevo post, último #summerlook
    https://simplysory.wordpress.com/2017/09/21/pink-kaki-summer-look/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetne zestawienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny mix, super ten kocyk:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Posiadasz bardzo estetyczny instagram- obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo lubie takie wpisy i podobają mi sie zdjęcia! Pozdrawiam :)
    https://malaiduzamaluda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia! Paznokcie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Różowa spódniczka bajeczna, wyglądasz w niej jak lalka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny mix,kocham Twój profil na insta ❤

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook