Kwiecista sukienka

lipca 21, 2017

Hej wam wszystkim :) Nigdy nie przypuszczałam że po przewie, na potrzeby sesji, będzie mi tak ciężko tutaj wrócić. Mam bardzo dużo zaległości na waszych blogach, które powoli staram się nadrabiać :) 
Dzisiaj przychodzę do was z piękną sukienką ze sklepu Rosegal :) Sukienka ma fajny, przewiewny materiał i śliczny kwiecisty wzór. Niestety jest dość bardzo prześwitująca, ale na to można zaradzić wszywając halkę.
Mam nadzieję że nowy post wam się spodoba i do następnego!


Sukienka- Rosegal (KLIK)

Zobacz także:

35 komentarze

  1. Wyglądasz bardzo dziewczęco i uroczo :) Świetne miejsce na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna Ty i sukienka :D NOWY WPIS - tyle szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna sukienka 😊 Na zdjęciach w ogóle nie widać, żeby prześwitywała. A paznokcie masz piękne ❤️
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja i tło do zdjęć :) Udana sesja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna sukienka, ślicznie wyglądasz :)
    Klik - 11,79$ :)

    Klikniesz też u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nooo kochana, w pięknym stylu do nas wróciłaś- uśmiechnięta, rozpromieniona i radosna- ta przerwa na prawdę dobrze Ci zrobiła :D
    Świetna fryzurka i bardzo ladna sukienka :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest <3 Zamówiłam taką, ale paczka mi nie doszła ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! Stylizacja bardzo mi się podoba :) Lubię motyw kwiatów na ubraniach :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle super wykonane zdjęcia, a sukienka urocza:))

    Zapraszam na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna ta sukienka, cudownie wyglądasz! Zdjęcia są piękne! Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia a Ty wyglądasz idealnie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia :D
    Też posiadam tą sukienkę :D Jest śliczna :* Tylko szkoda że jest prześwitująca <3 No ale jak pisałaś można na to coś zaradzić :D
    Świetna masz figurę :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ale przepiękna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. So romantic print!!! Love your dress my dear. Rosegal is a very good website!!! Don't miss my last post, now on my blog! Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    My new Swatch: Skin

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sukienka! Taka urocza i ten cudowny kwiatowy motyw :) naprawdę jest śliczna! szkoda tylko że prześwituje ale masz rację, halka załatwi problem :) piękna sesja :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Znowu pięknie wyglądasz!!! Pozdrawiam!^^
    klik: $11,79

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sukienka, ale równie mocno uwagę przykuwa ten ognisty warkocz :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale wyglądasz ☺ Sukienka jest urocza i bardzo do Ciebie pasuje ☺ kliknęłam

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku, masz piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne zdjęcia :) I te Twoje włooosy... *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny warkocz *.* Piękna sukienka ♥ Piękne pazurki ;* Obserwuję ;*
    Zapraszam także na mój nowy post, jestem wdzięczna za każdy komentarz <3 http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz prześliczny kolor włosów i w ogóle piękne włosy! Mega zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie Ci w tej sukience :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna sukieneczka, cudny motyw,idealny na lato i nie tylko ;) Super wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądasz, taka wakacyjna ta sukienka ;) 11.79$
    co studiujesz że miałaś taką ciężką sesję?

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądasz zjawiskowo ;) piękna sukienka ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  27. wow, ta sukienka jest cudowna! Ślicznie wyglądasz ;)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiamy motyw kwiatowy, a ta sukienka jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jestem totalnie zakochana w Twoich włosach i będę to powtarzać przy każdej okazji :) sukienka też urocza, ale nie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wzór w moim guście, piękna sukienka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook