Mix z Instagrama II

lipca 11, 2018

Dzisiaj przychodzę do was z mixem zdjęć z Instagrama, bo tam dzieje się zdecydowanie więcej :)

Paletka z Wibo I Choose What I Want- pisałam o niej w tym poście TUTAJ | Moje pierwsze zdjęcie makijażu- całość wykonana paletą Nabla Soul Blooming
 Flowerbox - Berry Mouse | Jak ja bym chciała umieć sobie sama zapleść takie warkocze ♥
Żel Aloesowy uwielbiam i ma on u mnie wiele zastosowań o których niedługo pojawi się post | Piękny makijaż, który wykonała uzdolniona Aga :)
 Swatche paletki Peach Desire od Lovely | Słodkości od Mount Blanc- więcej znajdziecie TUTAJ
Oliwka Pielęgnacyjna Babydream, miała służyć do olejowania włosów, ale...zajrzyj TUTAJ | Ulubiona sukienka z Zary ♥

Podobają wam się takie posty? Chcecie ich więcej czy taka tematyka was nie interesuje? :)

Zobacz także:

11 komentarze

  1. masz bardzo ładne zdjęcia na Instagrmie :) i Twoje włosy- jak zawsze się zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny mix! Znów urzekły mnie twoje włosy, wspaniałe te warkocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/07/biay-look-i-drewniany-koszyk.html

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku uwielbiam Twoje włosy , są codowne !!! <3
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle cudownych fotek! Masz piekne włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć kochany Rudzielcu! <3 Masz przepięknie na tym instagramie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia i piękna modelka 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. ojeju, jak pięknie na Twoim Instagramie! Lecę zaobserwować! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku ale masz piękne gęste włosy<3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook