Pomysł na prezent na Dzień Matki | Czekoladowe przysmaki Mount Blanc

maja 15, 2018

Dzień Matki zbliża się wielkimi krokami, zaraz za nim jest Dzień Ojca. Powoli trzeba rozglądać się za jakimś prezentem, dlatego dzisiaj przychodzę do was z propozycją pięknie zapakowanych i wykonanych słodyczy z sklepu Mount Blanc

Na stronie mamy do wyboru wiele rodzajów pralinek, czekolad z owocami i figurek z czekolady. Zazwyczaj nie lubiłam tego typu czekolad, bo 'smakowały' mi chemią. Przy tych jest zupełnie inaczej. Przy okazji robienia zdjęć serce z pierwszego zdjęcia zaczęło mi się rozpuszczać, więc miałam okazję je spróbować i powiem wam że było pyszne.  
Pralinki i czekoladowe serce z owocami mają możliwość spersonalizowania opakowania. Dla mnie jest to świetna opcja na prezent dla bliskiej mi osoby. Jeżeli podoba wam się ten pomysł to tutaj znajdziecie propozycje związane ze zbliżającym się Dniem Mamy - KLIK :)

Zawsze chciałam dostać lub obdarować kogoś figurką z czekolady w jakimś ciekawym kształcie. Tulipan jest uroczy i fajnie sprawdzi się jako dodatek do upominku. Za to czekoladowy but jest już większych rozmiarów i myślę że sam w sobie będzie świetnym prezentem :) 
Wpis powstał w wyniku współpracy z Mount Blanc.

Zobacz także:

11 komentarze

  1. pięknie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prezenty na Dzień Matki :D Na pewno kupię swojej mamie większą torebkę, ale ta szpilka czekoladowa jest przewspaniała :D (sama bym sobie kupiła)

    Tu mój wpis o prezentach na Dzień Matki (mam blog modowy, więc tylko prezenty ciuchowe :D)
    http://zoiomoda.pl/okazje/dzien-matki-top-5-modnych-prezentow/

    OdpowiedzUsuń
  3. tak to bardzo fajny i ciekawy pomysł :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam słodkości, ale moja mama nie jest fanką. Pozdrawiam wszystkich i zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo matko, ale cudowne prezenciki <3
    Ten bucik jest przeuroczy <3
    Maly, słodki gest,a cieszy :)
    Sama z chęcią sprawiłabym taki słodki i ciekawy "upominek" mojej mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowności, świetny pomysł :D
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/05/czerwona-marynarka-i-biaa-sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne zdjęcia i słodki pomysł na prezent! :) Są tak śliczne, że aż żal byłoby je zjeść. Moja mama na pewno ucieszyłaby się z takiego upominku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealny pomysł na prezent ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko takie urocze i słodkie <3 mega pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook