Zaful Review Cz. 2

stycznia 18, 2017

Witajcie! Jak tam wam mija tydzień? Mnie dość szybko bo duża ilość zaliczeń, ale myślę że jak na razie wszystko na plus :) Bardzo bym chciała żeby na dworze już powoli robiło się ciepło.

Tak jak w tytule posta przychodzę do was z recenzją drugiego zamówienia z Zaful. Tym razem padło na bluzę z pięknym haftem i prosty bordowy sweterek. Paczka szła około 20 dni roboczych, jest to dość długo porównując do innych bloggerek. Ale uważam że warto poczekać trochę dłużej bo z paczki jestem bardzo zadowolona, ale o tym niżej :)
Pierwszą rzeczą jest biała bluza (KLIK/HERE). Kiedy ją tylko zobaczyłam, wiedziałam że musi być moja. Haft jest gorącym trendem już od kilku sezonów. W sieciówkach możemy zobaczyć masę ubrań z tą ozdobą, od kurtek i koszul zaczynając, poprzez spódniczki i spodnie, a na butach i torebkach kończąc. Bluza jest bardzo dobrze wykonana. Ściągacze przy szyi i rękawach są porządne i nie powinny się szybko rozciągnąć. 
Mogliście ją zobaczyć tutaj- KLIK :)
Następny jest sweterek o kroju crop top (KLIK/HERE). Bordowy kolor jest moim ulubionym na sezon jesień-zima. Sweter jest ciepły i dobrze wykonany, dlatego jest najczęściej noszonym przeze mnie swetrem w ostatnich dniach :) Nie miał żadnej wystającej nitki, ani nie był nigdzie pozaciągany. 

Jest to moje drugie zamówienie z tego sklepu i z czystym sumieniem mogę go wam polecić.
Będzie mi miło jeśli poklikacie w linki :)





Zobacz także:

35 komentarze

  1. Ajćććć cudowna jest ta bluzka- sama uwielbiam hafty, więc dumnie bym ją nosiła <3

    26,49$, 14,99$
    mogę prosić rownież o kilka klikow na koncu mojego posta ? :) hihihi
    z gory wielkie dzięki :):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta bluza ze wzorem kwiatów jest prześliczna. W bluzach raczej nie chadzam, ale przy domu chętnie bym w takiej pomykała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też raczej nie chodzę w bluzach ale ta mnie urzekła :)

      Usuń
  3. Też zamówiłam tą bluzę;)

    www.other-than-pink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten bordowy sweterek:) Bluza też jest cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne sweterki, uwielbiam bordowy kolor ;) Kliknięte - 26,49$, 14,99$
    Zaful ma fajne rzeczy, lubię ich jakość. Ostatnio dostałam kurtkę z metką z Zary ;O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie trafiła się sukienka z metką Forever 21 :D

      Usuń
  6. Ta białą bluza jest genialna! :3
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta bluza! Miałam ten bordowy sweterek ale wybrałam zły rozmiar :(
    Kliknięte (26,49$, 14,99$)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza z haftami wpadła mi w oko i widzę ją w połączeniu z jakąś spódniczką w odcieniu góry <3 Czekam na wpis w stylizacji :*

    http://stylistfashioon.pl/?cat=18

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne rzeczy!
    Poklikałam :) 26.49$ 14.99$
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten burgundowy sweterek i jestem z niego bardzo zadowolona :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili: NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  11. Bordowy sweterek jest napraaawdę śliczny <3 http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne sweterki, poklikane
    POzdrawiam i obserwuję
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też chyba zamówiłam sobie ten sweterek :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice choice my dear!!! Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    OdpowiedzUsuń
  15. ten czerwony sweterek jest przeuroczy

    magdawglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę sobie jakąś bluzę z haftami kupić, Twoja jest świetna i bordowy sweterek też cudny!:)
    klik: 26.49$ i 14.99$:)
    mogłabym Cię prości o to samo u mnie?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszulka mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sweterki w zaful są świetne! :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zamówienie :)
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ciuszki. :) Może ja też kiedyś (ale na serio w odległej przyszłości) będę współpracować z jakimś sklepem.
    Może wpadniesz do mnie?
    bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam K. :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam! Współpracuję z nimi od dłuższego czasu i wszystkie ich produkty są świetne :)

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  22. biała bluza podoba mi się :)
    obserwuję :)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy21/1/17 12:43

    ładne rzeczy
    http://skucinskaemilia.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko poklikane :D
    Sweterek - cudny
    Piękny jest ten bordowy ale lepszy jest z tym drobnym haftem ;D
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne rzeczy klik ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Obie rzeczy piękne i naprawdę świetne jakościowo :) I te kolor <3
    klik 14.99;26.49

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook