Jeansowy zestaw | Ażurowa koszula z falbankami

lipca 15, 2018

 Dzisiaj mam taki zabiegany dzień, że wpadam do was tylko z szybki postem ze stylizacją :) Koszula to mój nowy łup z wyprzedaży i jestem nią totalnie zauroczona. Uwielbiam wszelkie ażury, hafty, a od jakiegoś czasu też falbanki. Reszta zestawu dość standardowa- katana jeansowa z haftem, poprzecierane jeansy i skórzana torba.

 Koszula- Zara
Spodnie- Veranda Butik
Katana- H&M
Torebka- Selfieroom.pl
Szpilki- Lovet.pl

Lubicie haftowane lub ażurowe rzeczy? Co myślicie o łączeniu ze sobą kilku jeansowych rzeczy i czy podoba wam się taki zestaw? Czekam na waszą opinię w komentarzach :)

Zobacz także:

9 komentarze

  1. wyglądasz cudnie w tej bluzce :)
    mega podoba mi się torebka, od dłuższego czasu na nią poluję ;))
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz ;*
    super look , extra zdjecia
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zakochana w Twojej bluzeczce- ażury beda szalenmie modne w pryszłym roku więc bluzeczka jeszcze Ci się przyda :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzeczka i katana są piękne :) cały zestaw super- prosto i bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mi się podoba takie połączenie jeansów z jeansem ❤
    Spodnie są cudne 😍
    Świetnie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. z takimi szczupłymi i długimi nogami we wszystkim będziesz wyglądać mega!
    Obserwuję i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. CUdna jeansowa stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy17/7/18 18:31

    Cudownie wyglądasz! Te włosy ❤️ obserwuje i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Połączenie rewelacja. Naprawdę piekny zestaw. Jasne rzeczy najbardziej Ci pasują. Super sesja.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook