Dresowa sukienka z kwiecistym szalem

października 18, 2017

Pogoda na dworze zrobiła się tak wiosenna, że gdyby nie kolorowe liście na ziemi, można by było się pomylić. Nie mogłam tego nie wykorzystać, dlatego wskoczyłam w moją nową sukienkę i popędziłam na zdjęcia :) Ogólnie nie przepadam za wzorkami na rajstopach, wyjątkiem są kropki, które według mnie są bardzo urocze i dodają uroku stylizacji. Do całości dobrałam klasyczne botki z klamrami, które są hitem w tym sezonie, skórzaną torbę i ozdobny szal, który dzięki swojemu kolorowi ożywił cały zestaw. 
Muszę przyznać, że taka jesienna aura świetnie zgrywa się z moją urodą i jestem bardzo zadowolona z tych zdjęć :) 
Koniecznie dajcie znać w komentarzach, czy wam też się podobają :)


Sukienka- Varlesca.pl
Rajstopy- Gabriella.pl
Botki- Butosklep.pl
Szalik- New Look

Shein na jesień ma teraz wiele pięknych rzeczy :)
1. Kiedy baskinki były modne jakoś nie mogłam się do nich przekonać, teraz coraz częściej zastanawiam się nad zakupem bluzki o tym kroju - KLIK
2. Luźny sweter z dekoltem "V" już od dłuższego czasu jest ma mojej liście must have - KLIK
3. Ta haftowana spódniczka skradła moje serce, tym bardziej że haft jest również z tyłu :) - KLIK
4. Cieplutki sweterek typu 'fluffy' to idealne rozwiązanie na chłodne wieczory z herbatą - KLIK

Zobacz także:

26 komentarze

  1. Ostatnio właśnie mi się mega spodobały te rajstopy! :)
    A co do stylizacji? Bardzo ładna :*

    xxPozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/10/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  2. za dużo wszystkiego :) buty cudne, Ty również jak zawsze wyglądasz super, ale te rajstopy - które racja, są mega urocze! - trochę psują efekt, bo za dużo patternów zwyczajnie. // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka. Pięknie wyglądasz w tych kolorach. Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski outfit :) Bucików to Ci zazdroszczę, ja nigdzie nie mogę znaleźć rozmiaru 35, a tak strasznie mi się podobają :( Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy zestaw. Kobieco i z klasa <3 sukienki podobaja mi się o wiele bardziej niz spodniczki czy spodnie. Wlasciwie to coraz rzadziej odnajduje sie w połączeniu spodni z bluzka, bluza czy tym podobne. Spodnie wg mnie sa malo kobiece, traktuje je jako alternatywe w modzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest przeważnie na odwrót :) Nie wyobrażam sobie ciągle chodzić w sukienkach :)

      Usuń
  6. Ślicznie wyglądasz :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zjawiskowy ten szal, poklikałam - 13$, 21$, 28$, 26$ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealne zestawienie! Ten szal sprawia, że całość jest bardzo stylowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny zestaw, ja bym tylko zmieniła szalik na inny ;0

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz perfekcyjnie,super buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ta stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja! Wszystko idealnie do siebie pasuje. Podoba mi się sukienka <3
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Delikatnie, subtelnie i kobieco- takie jesienne stylizacje bardzo lubię- masz nietuzinkowa , fantastyczna urodę , która super współgra z kolorystyką :)

    serdecznie pozdrawiam
    Karo

    OdpowiedzUsuń
  14. I'm all about the accessory in this outfit :) That scarfs has wonderful purple hues :) xx Maja
    Maja's Muffin

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Butki, sukienka i te rajstopki świetnie się komponują! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz świetnie :) piękny szal i sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie przełamałaś tą szarość, kwiecistym szalem :)
    ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. LokiLoczki27/10/17 13:52

    Heej, piękne włosy. Mozesz zdradzić jak o nie dbasz? Ja zastanawiam się nad zmianą szamponu.. Ten który używałam dotychczas strasznie zniszczył te moje loki.. Musiałabym je czymś zregenerować. Znalazłam ostatnio seboradin regenerujący, może macie jakieś doświadczenia z nim? Super by było gdyby ktoś mi dał znać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie najlepszą metodą dbania o włosy jest olejowanie :) Nie znam nic lepszego :) Dodatkowo używam jak najbardziej naturalnych szamponów :)

      Usuń
  20. Ale urocze rajstopki ! :) a sukienka bardzo fajna :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach te włosy, normalnie jestem w nich zakochana! Botki są numerem jeden w stylizacji, super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook