Zestaw na co dzień | Szlafrokowy płaszczyk + converse

marca 01, 2017

Witajcie w marcu! Mam dla was w końcu post z stylizacją i zdjęciami robionymi na dworze :) Co prawda aparat odmówił posłuszeństwa i zdjęć jest mało, ale mam nadzieję że słońce będzie pojawiać się coraz częściej, a co za tym idzie więcej zdjęć na dworze też :) Ostatnio miałam spadek motywacji do blogowania. Zniechęciłam się myślą, że wiele popularnych bloggerek ma tak dużo współprac, że co rusz mogą pokazywać coś nowego, a ja nie mam takiej możliwości. Mam nadzieję jednak że szybko minie i wszystko wróci do normy. Dzisiejszy zestaw prosty, idealny na nadchodzące ciepłe dni. Płaszczyk o szlafrokowym kroju, dopasowane spodnie i klasyczne dodatki - duża chusta, czarna torba i białe converse. 
Co uważacie o płaszczykach tego kroju? Też czasami macie taki spadek motywacji do działania? 
 Płaszczyk- Selfieroom.pl
Chusta- So Italian Boutique
Converse- n1a.pl

Pojawiło się kilka nowych rzeczy na wyprzedaży szafy- KLIK:) Jeżeli wam się coś spodoba, a nie macie konta na Vinted- możecie pisać na maila, którego znajdziecie w zakładce Kontakt :)

Zobacz także:

33 komentarze

  1. ta torebka to mistrzostwo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taki sam problem jak Ty :D Z kasą się nie przelewa, żeby kupować masę nowych ubrań. Współpracę mam tylko jedną więc to tyle co nic :D Nie lubię pokazywać na blogu czegoś co pokazywałam już wcześniej :D Także początki miałam świetne, 3 posty w tygodniu, bo mogłam pokazać całą garderobę, teraz muszę kupować co rusz nową rzecz. Więc ograniczyłam posty do minimum. Raz w tygodniu daje radę, chociaż chciałabym więcej :) Mam nadzieję, że niedługo będę miała stałą pracę i będę mogła spełniać się w blogowaniu w 100 % :) Takie życie studentek :D Jesteśmy w podobnej sytuacji :) Ale damy radę :) Najważniejsze, by robić to z pasją i się jakoś ułoży :) Każdy jakoś zaczynał :)
    Mamy również podobny gust, bo stylizacja jest przepiękna. Chyba i ja już wyciągnę z szafy swoje Conversy :) Za oknem już mamy takie śliczne słoneczko :) Piękna jest ta torebka :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że w trójkę mamy ten sam problem. :( Ale tak jak powyżej napisałaś - DAMY RADĘ ! Powodzenia dziewczyny :*

      Usuń
    2. Polecam wybrać sie do sklepu z odzieżą używaną, większość moich stylizacji pochodzi wlasnie z takich sklepow ;)

      Usuń
  3. Jak dla mnie stylizacja idealna!!! Wszystko mi się w niej podoba.

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, płaszczyk jest śliczny i Conversy już założyłaś! Wiosna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszczyk jest super :) spadek motywacji miewa każdy ale musimy z nim walczyć ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz ;* cudowna torebka
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety ostatnio mam takiego samego doła... Oczywiście bloga nie prowadzę jedynie ze względu na współprace, ale bądźmy szczerzy - dzięki nim możemy stworzyć na prawdę ładne stylizacje. U nas w polsce ubrania są bardzo drogie dlatego na jedną stylizacje musimy przeznaczyć 300 zł bądź nawet i więcej... :( Dlatego dodając co tydzień dopracowany wpis musiałybyśmy wydać fortunę... :( Dobrze, że niebawem mam urodziny, to może trochę się obkupię. :D Natomiast Ty wyglądasz obłędnie ! :* Uwielbiam tego typu płaszczyki. :)

    stylistfashioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny płaszczyk, torebka mega!!! A włosyyy masz cuuudne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie, osobiście bardzo lubię taki fason płaszców, są kobiece i uniwersalne <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy2/3/17 11:49

    Ostatnio mam wielki spadek motywacji do działania, ale staram się jakoś z tym walczyć. Przyznam szczerze, że ostatnim czasem praktycznie wcale nie zajmowałam się blogiem i próbuję to wszystko nadgonić co nie jest łatwym zadaniem. Twoja stylizacja bardzo mi się podoba, a płaszczyk jest naprawdę świetny :) Jednym słowem nic dodać, nic ująć. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka cudowna chusta <3 I kolor Twoich włosów tak pięknie się wybija przy tej stylizacji :D Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny płaszczyk, sama mam szary tyle, że krótszy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. och, moje ulubione buty :D mimo stu innych par w szafie i tak najczęściej wybieram te właśnie :D pasują mi do wszystkiego. Bardzo podoba mi się krój tego płaszcza :) super w nim wyglądasz :)
    u mnie wręcz przeciwnie- motywacja do blogowania jest, ale brak czasu dokucza mi bardzo mocno

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja :). Tak, też mam czasem spadek motywacji, tak jak ostatnio, ale po jakimś czasie zbieram się w sobie i wszystko wraca do normy. Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Bardzo podoba mi się twój kolor ! Naturalny ?
    Cudny płaszczyk :)

    ~ Obserwuje ~
    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza.
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe połączenie płaszczu z trampkami.. no i świetna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. taka wiosenna, uwielbiam takie kolory, wyglądasz świetnie ! :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny płaszczyk i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie włosy idealne *.*

    Zapraszam na nowy post: http://kochamjesc98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. płaszczyk nie dla mnie, nie cierpię takiego obwijania wokół talii - mam ją nieco niżej przez co strasznie mnie skraca :P ale kolorek ma fajny :) // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie płaszczyki. Ponad rok temu zakupiłam swój pierwszy o takim kroju i jestem w nim zakochana :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę Ci tych włosów, maja piękny kolor i idealną jak dla mnie długość :)
    Fajny dziewczęcy look!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. nice post, your hair is amazing
    i love your coat and bag
    best

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna stylizacja :) bardzo pasuję do Ciebie :)
    http://gabrielakitablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy5/3/17 11:41

    Nie martw się ilością współprac, masz dużo wejść wiec myśle że ta liczba Ci wkrotce urośnie, a nawet jeśli nie to najważniejsze że my cenimy to co robisz. Jesteś bardzo kreatywna i to się liczy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. podoba mi się stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Torebka skradła moje serce:*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy9/4/17 17:35

    This blog is amazing. I'm happy to see a lot of different outfits here!
    First, I need to say that your photos are so original and so perfect.
    This clothes are so modern and attractive, so I like it a lot.
    You are so beautiful too.

    Following your blog via The Blogs List in Blogs Showcase
    Follow/Subscribe back on - Chic Poradnik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook