Pierwszy wiosenny zestaw

marca 07, 2017

Cześć :) W weekend mieliśmy piękną wiosenną pogodę, nie mogłam jej nie wykorzystać i nie zrobić zdjęć :) Dzisiaj za to już jest pochmurnie i deszczowo. Zestaw sportowy idealny na spacer czy zakupy. Ulubione spodnie z dziurami połączyłam z t-shirtem z motywem amerykańskiej flagi i jasną kataną jeansową. Jako dodatki dobrałam torbę na łańcuszku i pasek z ozdobną klamrą :)
Jak wam podoba się ten zestaw? Też lubicie dziurawe spodnie?
Katana jeansowa- Shein (KLIK/HERE)
Bluzka- Cropp
Jeansy- Tally Weijl
Torebka- Selfieroom.pl

Zobacz także:

37 komentarze

  1. niestety nei podoba mi się:( strasznie nie lubię zestawu jeans + jeans oraz biodrówek. o wiele efektowniej wyglądałoby wszystko do czarnych spodni lub ramoneski imo! // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie przepadam za łączeniem jeans+jeans, ale jest tu spora różnica w kolorach i pasek 'odcina' jedną część od drugiej :)

      Usuń
  2. Patrząc na Twoje zdjęcia czuję wiosnę :D Uwielbiam Twoje włosy! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wiosenna stylizacja, i te pastelowe kolorki achhh <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne włosy, rewelacyjne spodnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łoo ale śliczniutkie paznokcie!
    Wyglądasz olśniewająco :)
    Miłego dnia! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie zapachniało u Ciebie wiosną! :) śliczny zestaw, bardzo lubię takie kurtki! :) Wciąż jestem pod wrażeniem Twoich włosów!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty we wszystkim wyglądasz cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Baaardzo wiosennie :) super lekko i przyjemnie <3
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna katana, a zestaw wygląda feomenalnie :) Wiosna <3
    klik US$28.00

    OdpowiedzUsuń
  10. Super outfit ;), szkoda, że ładna pogoda jest ostatnio tylko w weekendy.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam jeansy i Twoja stylizacja jest bardzo w moim stylu :))) pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie sportowe zestawy, twój jest wiosenny i bardzo przypadł mi do gustu ;) Mam nadzieję, że wkrótce wiosna zawita do nas na dobre!
    klik :>

    OdpowiedzUsuń
  13. rudości kochane! wyglądasz świetnie. Bardzo lubię takie zestawy- wygodnie i na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się spodnie z dziurami ale na kimś, sama bym ich nie założyła (na tą chwilę). Stylizacja świetna :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś się przekonasz :) Ja też miałam z tym problem, a teraz je kocham i szukam kolejnej pary :)

      Usuń
  15. Uwielbiam spodnie z dziurami, ale sama dziwnym trafem nie mam żadnych.
    Twoje są świetne, fajnie wyglądają w takim połączeniu i ten pasek dodaje całości pazura - wyglądasz ślicznie!:)
    Katana też super (klik: 28$:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się Twoja katana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodnie są świetnie :) Bardzo spodobał nam się również zegarek :)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz ;*
    świetny zestaw na co dzień
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Spodnie z dziurami! Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. You are so pretty and I love your style Hun.

    http://edaowo-fashion.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurtka genialna ;) Uwielbiam jeansowe kurtki, ale nigdy nie umiem ich sensownie zestawić :D No i jakie śliczne pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna stylizacja :)Masz piękne włosy :)

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna ta wiosenna stylizacja *.*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna stylizacja, kocham takie sesje w plenerze :)Masz przepiękny kolor włosów<3

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie, tak już wiosennie :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestes przesliczna:) Piekny zestaw:) Buziaki:*


    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  27. Poklikałam:-) Kocham jeans. Kolor włosów idealny na wisonę:-)
    http://testujacarodzina.eu/hbhb/odziez/230-wiosenna-wishlista-z-newchic

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji ale mi zbytnio nie podobają się spodnie z dziurami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook