Nowinki kosmetyczne i moi ulubieńcy

września 29, 2016

 W dzisiejszym wpisie pokażę wam jakich kosmetyków używam na co dzień i co nowego pojawiło się ostatnio w mojej kosmetyczce :)

 Na pierwszy ogień idą krem do buzi i podkłady. Kremów przetestowałam dość sporo, ale żaden nie spełnił w pełni moich oczekiwań. Szukałam delikatnego, dobrze nawilżającego kremu, który idealnie nada się pod makijaż. I w końcu znalazłam swojego ulubieńca- Garnier Hydra Adapt. Krem szybko się wchłania, nie jest tłusty i pięknie pachnie. Jedynym jego minusem jest to, że nawet przy niewielkiej ilości jaka dostanie się do oka powoduje szczypanie i łzawienie, czego przy innych kremach nie miałam. Podkład o którym będzie mowa to Maybelline Super Stay 24. Jest to nowość w mojej kosmetyczce. Po tych paru dniach stosowania mogę śmiało powiedzieć że to najlepszy podkład jaki do tej pory używałam. Bardzo dobrze kryje, nie wysusza buzi a dodatkowo ładnie ją rozświetla.
Już dawno planowałam zaopatrzyć się w jakąś dobrą, ale w przystępnej cenie paletkę do konturowania twarzy. Wahałam się pomiędzy Wibo 3 Steps To Perfect Face a paletką od Sleek. Padło na tą pierwszą ze względu na niższą cenę. Brąz ma ładny chłodny odcień, a rozświetlacz zawiera drobinki które odbijają światło. Na tą chwilę nic więcej nie mogę napisać :)
 O matowych pomadkach Golden Rose Matte Lipstick słyszał już chyba każdy. Ja je uwielbiam i najchętniej kupiłabym wszystkie kolory :) Pomadki są trwałe, nie wysuszają ust i dla mnie są lepsze w aplikacji niż tradycyjne szminki w sztyfcie.

Na koniec chciałam wam pokazać swoje ulubione lakiery do paznokci. Większość jakie posiadam jest z Golden Rose. Firma ciągle wypuszcza na rynek jakieś nowe produkty i jednym z nich są lakiery Golden Rose Express Dry. Kolory na zdjęciu od lewej to: 12,69 i 40 który mogliście zobaczyć tutaj.
Znacie któryś z tych kosmetyków, lubicie, używacie ? Piszcie w komentarzach :)

Zobacz także:

15 komentarze

  1. Pomadki od GR są fajne ;) Mam 4, w tym 2 w kredce i wszystkie mi się sprawdzają <3 No i... są tanie.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie planuję zakup tych pomadek w płynie :)

      Usuń
  2. bardzo lubie kremik garniera:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tusz z L'oreal to mój ulubieniec, a na pędzelki z essence nadal się czaje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. te kredki do ust mnie zaintrygowały :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Good post I like the blush
    Have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. kurczę, chyba się skuszę na te pomadki z Golden Rose :D a w drogerii "obczaję" podkład. Szukam aktualnie jakiegoś dobrego dla mnie. Może ten akurat będzie mi pasował
    pozdrawiam.
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne kosmetyki <3 używamy tego samego podkładu :D

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam te matowe pomadki z golden rose :)

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Często używam lakierów z golden rose i jestem z nich zadowolona, ale o wersji DRY jeszcze nie słyszałam-na pewno wypróbuje!♥

    zapraszam do siebie i proszę o kliknięcie

    OdpowiedzUsuń
  10. tusz i pomadki również używam i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pomadki matowe najlepsze z GR<3

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki za komentarz :)
    ja bardzo lubię crayony z GR <3 mam 3 kolory :)

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten tusz jest rewelacyjny, wersja feline też niczego sobie ;) podoba mi się lakier GR 40, prześliczny kolorek ;)
    Pozdrawiam ;)
    https://moja-prowincja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook