Lordsy z pomponem

września 15, 2016

Witajcie. Jak spędzacie ostatnie dni ładnej pogody? Ja staram się je wykorzystać robiąc sporą ilość zdjęć na zapas. Dzisiejszy zestaw to połączenie jeansu, koronki i lordsów. Jeansową katanę w szafie powinna mieć każda kobieta, ja swojej dorobiłam na kieszeniach dżety, aby dodać jej trochę charakteru. Bluzkę i spodnie mogliście zobaczyć już we wcześniejszych postach- tutaj i tutaj. Do całości dobrałam bordowe lordsy z uroczymi pomponami, torebkę na łańcuszku i złoty zegarek. Podoba wam się takie połączenie?
P.S. Wyprzedaje sporo ubrań tutaj, może coś wam się spodoba :)



Bluzka- Reserved
Spodnie, torebka- Bershka
Buty- Renne.pl

Zobacz także:

33 komentarze

  1. Śliczne włosy!! Fajny look :)) Pozdrawiam i zapraszam na;
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pompony są uroczym akcentem :) świetna stylizacja, piękna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. You are so beautiful and this outfit is so pretty. If you want, visit my blog and follow - https://lillysecret.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  4. buty są przepiękne;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bluzka i bardzo oryginalne buty! Nie mogę się napatrzeć na Twoje piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Niesamowicie podoba mi sie Twój typ urody :)
    Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  7. Te buciki są cudowne, uwielbiam pompony :-) Perfekcyjnie wyglądasz w tej stylizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja jest śweitna, delikatna i dziewczęca. Jesteś bardzo ładną dziewczyną, a Twoje włosy są przecudowne! Przepraszam, ze zapytam, ale to Twój naturalny kolor? :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* Żaden problem że pytasz, przecież to nie tajemnica :) Jest to mój naturalny kolor :)

      Usuń
  9. Anonimowy16/9/16 15:54

    świetne te buciki :D

    Ale nie mogę się napatrzeć na Twoje włosiska :D

    OdpowiedzUsuń
  10. koronkowa bluzka bardzo mi się podoba! a lordsy bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Lordsy są świetne! :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Stunning outfit and your hair is just amazing. *__*
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe są te butki :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie :) Bardzo mi się bluzeczka spodobała.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Butki sa swietne, troche wygladaja jak moje ulubione papcie ale to tylko jeszcze bardziej sklania mnei do zakupu ;) No i wlosy masz cudowne, ale tego chyba nie musze CI mowic! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. przepięknie i bardzo promiennie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Trochę ekstrawaganckie, ale podobają mi się te lordsy!
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja, koszulka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Thx, for your lovely comment. ^^
    Wish you a nice week...

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz, śliczna stylizacja :)
    Jeśli możesz kliknij w linki TUTAJ , dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne włosy i figura! Stylizacja dokładnie w moim stylu,świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jej, jesteś posiadaczką pięknych włosów!
    Zestaw bardzo ładny, sama chętnie bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podobne buty są w Masha! miałam na nie ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna stylizacja. Ta bluzeczka jest przeurocza. Wszystko idealnie skrojone i dopasowane do Twojej figury. A takiej kurteczki dżinsowej sama bezskutecznie szukam :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook