Maybelline Superstay 24h- podkład, który zawsze muszę mieć w swojej toaletce

marca 05, 2019

Poszukiwania dobrze kryjącego, drogeryjnego podkładu u mnie nie trwały zbyt długo, bo już trzeci podkład który zaczęłam testować (było to jakieś 3 lata temu) bardzo przypadł mi do gustu i nadal jest moim ulubieńcem, do którego regularnie wracam. A mowa tu oczywiście o Maybelline Superstay 24h.

 Krycie


Podkład od Maybelline przede wszystkim cenię sobie za bardzo dobre krycie. Nie prześwitują spod niego piegi, ani żadne mniejsze niedoskonałości. Ładnie wyrównuje koloryt i 'wypełnia' pory, dzięki czemu daje efekt gładkiej skóry. Lubię testować nowe podkłady, ale to jest mój ulubieniec, który zawsze muszę mieć w swojej toaletce na wypadek gdyby jakiś inny mi się nie sprawdził lub mnie zapchał. 

Trwałość


Superstay 24h u mnie (skóra sucha w stronę mieszanej) utrzymuje się około 6-7 h bez wyświecania. Po tym czasie dobrze jest go przypudrować i dalej będzie wyglądał dobrze. Kolejnym jego plusem jest fakt, że nie wchodzi w żadne załamania skóry. Nie ściera się, ani nie waży. Jedyne miejsce w jakim nie daje sobie rady, to nos w miejscu gdzie opierają się okulary, ale tam jest to uszkodzenie mechaniczne i żaden podkład nie jest w stanie tam przetrwać, o czym wspominała kiedyś Maxineczka.


Gama kolorystyczna

W gamie kolorystycznej można znaleźć bardzo ładny jasny odcień- 05 Light Beige. Niestety żeby nie było tak kolorowo, ten odcień wpada delikatnie w różowe tony, dlatego ja często mieszam go z Healty Mixem. Ale ostatnio pojawiły się pogłoski o pojawieniu się nowego jasnego koloru z żółtymi tonami, a mowa o numerku 06 Fresh Beige. Jeżeli tylko go gdzieś spotkam, to na pewno będę chciała go przetestować i porównać do 05. Co ważne, ten podkład nie oksyduje!
 Inne podkłady o których pisałam:


Macie takich swoich sprawdzonych ulubieńców? Jeżeli tak to koniecznie dajcie znać, chętnie przetestuję, może też się z nimi polubię :)

Zobacz także:

0 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook