Wiosenne zdobienie na paznokciach lakierami Vasco Nails i Chiodo Pro

lutego 22, 2019

Dzisiejszym postem rozpoczynam nową serię na blogu, a mianowicie co jakiś czas będę pokazywała wam moje zdobienia na paznokciach, z krótkim opisem jak je wykonałam i jakich produktów użyłam do tego celu. Mam nadzieję że spodobają wam się takie posty i polubicie tą serię :)

W swojej kolekcji posiadam lakiery hybrydowe różnych marek, bo każda ma jakieś piękne kolory i inną formułę. Wzorek z tego posta wykonałam przy użyciu trzech lakierów od Vasco Nails i jednego z marki Chiodo Pro. Te produkty dobrze się u mnie sprawdzają, utwardzają płytkę, nie odpryskują i utrzymują się około 3 tygodni.
Na dwa paznokcie nałożyłam My Lavender, na kolejne dwa Halo, a na ostatnim paznokciu znalazł się Ypsilon- który swoją drogą wygląda przepięknie. Wzorek najpierw wykonałam kolorem Prima Balerina przy pomocy patyczka do odsuwania skórek. Robiłam 4 kropki, które później rozciągałam ku środkowi, tworząc kwiat. Następnie tym samym patyczkiem rysowałam cienkie linie łączące kwiaty, plus namalowałam kilka listków. Na koniec zrobiła kropki na środku kwiatów i pokryłam je delikatnie błyszczącym Ypsilon. Oczywiście utwardzałam dopiero wtedy kiedy byłam zadowolona z efektu, ale w miarę często, aby w przypadku pomyłki w następnym kroku nie obawiać się o zniszczenie tego z czego już jestem zadowolona. Mam nadzieję że mnie zrozumieliście :D Co do zdjęć samych paznokci to ciągle uczę się jak wykonać najlepsze.
A wy lubicie zdobienia na paznokciach czy wolicie klasyczny jeden kolor? :) U mnie zdobienie musi być praktycznie zawsze.

Zobacz także:

0 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook