Bluzka z ażurową falbanką i okrągła koszykowa torebka

sierpnia 19, 2018

Trochę mnie tu nie było, ale ta przerwa była spowodowana małymi zmianami u mnie, o których pisałam wam na instagramie :) Teraz wracam, pełna nowego zapału! Dzisiejszy zestaw to połączenie bluzki z ażurową falbanką, którą możemy nosić normalnie jako rękawek lub w wersji jako hiszpanka, spódniczką z falbanek i kolejną już w mojej kolekcji koszykową torebką, przywiezioną dla mnie przez rodziców z wakacji w Chorwacji. Cały zestaw jest idealny na wyjście na spacer czy wypad ze znajomymi.

\
 Bluzka- Zara Kids
Spódniczka- My Selfie Butik
Torebka- Stragan w Chorwacji 
Buty- Renee.pl

Zobacz także:

14 komentarze

  1. Śliczna stylizacja ;) Kolorystycznie bardzo w moim stylu ;) Dziewczęco i neutralnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny i lekki outfit<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow wygladasz przepięknie <3
    cudowna stylizacja
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. urocza spódniczka :)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twój styl <3 Podoba mi sie ta torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. calosc piekna, ale torebka petarda!!!:) cudowna jest <3 no i standardowo jestem zakochana w twoich wlosach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie !!
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam tą spódniczkę!! Ale bardzo rzadko w niej chodziłam:) Świetnie wyglądasz, bardzo ładnie Ci w takich kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz frantastyczny gust jak widzę. Świetne połączenie. Wow. Torebka również. Bardzo pasuje do zestawu jaki zaprezentowałaś

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są te torebeczki szkoda, że już trzeba je schować głęboko do szafy :( mam nadzieję, że za rok też będzie na nie szał i wtedy też sobie kupię taką w kształcie koła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja, bardzo dziewczęca :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/09/bezowa-sukienka-z-paacem-w-tle.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega mi się podoba Twój kolor włosów, jest cudowny ;)
    Zestaw letni, aż się przyjemnie robi, patrząc jak za oknem już zimno ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook