Promocja -55% Rossmann

października 21, 2017

Kiedy tylko w internecie pojawiła się informacja o zbliżającej się promocji w Rossmann, od razu przygotowałam sobie wishlistę, aby zakupić tylko potrzebne rzeczy :) I powiem wam, że prawie się udało, prawie dlatego że wszędzie wyprzedał się puder bananowy z Wibo i tej pozycji z listy nie mogłam wykreślić. Dodatkowo udało mi się kupić paletkę Modern, ale o niej napiszę w kolejnym poście :)
W sezonie jesień-zima mam bardzo wysuszone usta, dlatego pomadka ochronna jest obowiązkowym produktem w mojej torebce. Postanowiłam się zaopatrzyć w dwie nowe pomadki, ponieważ przekładanie z jednej torebki do drugiej jest uciążliwe i często o niej zapominałam. Nivea Hydro Care jest moją ulubioną i najlepszą pomadką jakiej używałam, ale że słyszałam mnóstwo pozytywnych opinii o produktach z Isana, to postanowiłam przetestować bliźniaczą pomadkę do mojej ulubienicy, właśnie z tej firmy. I powiem wam, że jestem bardzo zadowolona. Wcześniej testowałam pomadkę z Neutrogena i po nałożeniu usta były jeszcze bardziej przesuszone niż przed aplikacją. W przypadku tych pomadek, nie mamy tego problemu i mogę wam je polecić :)
Kolejnymi produktami do ust w jakie się zaopatrzyłam są konturówki do ust od Wibo i Lovely. Kolory są bardzo ładne, dobrze na pigmentowane i długo utrzymują się na ustach.  Dla mnie kolejnym plusem jest to, że kredki są temperowane, a nie wykręcane. W pewnym stopniu jest to utrudnienie, ale z drugiej strony możemy wykonać bardziej precyzyjny makijaż. Moim ulubionym kolorem jest Lovely Perfect Line nr 1, czyli delikatny nudziak wpadający w brudny róż.
Od lewej: Lovely Perfect Line nr 1, Wibo Lip Define Pencil nr 1, Lovely Perfect Line nr 2
Teraz czas na kosmetyki do oczu. Od dawna planowałam kupić jakąś cielistą kredkę na linię wodną. Na mojej liście była Bell Long Wear Eye Pencil, ale nie była już dostępna, dlatego w zamian zakupiłam Lovely Nude Eye Pencil. Na powiece, czy na ręce ma świetną pigmentację i bardzo przyjemnie się nią maluje, niestety bardzo ciężko jest nią uzyskać fajny efekt rozświetlenia oka na linii wodnej.  Druga kredka to Eye Liner w kolorze brązowym też od Lovely, która zaskoczyła mnie swoją długością (zamawiałam ją w ciemno przez internet). Dodatkowo posiada temperówkę, co jest świetnym rozwiązaniem i myślę że ta kredka długo mi posłuży :)
Nowością której jeszcze nie przetestowałam jest Eyebrow Pomade w odcieniu Soft Brown, ale słyszałam o niej same pozytywne opinie. Zobaczę jak sprawdzi się u mnie i dam wam znać w oddzielnym poście :)
A może któraś z was jej używa i podzieli się opinią? :)
W kwestii podkładów to tylko uzupełniłam zapasy, a przynajmniej tak myślałam. Niestety po porównaniu odcieni nowej i starej wersji Maybelline Super Stay 24- 05 Light Beige, widać sporą różnicą (swatche pokaże wam w następnym poście). Nigdzie nie ma informacji, że formuła podkładu się zmieniła, a kolor w nowej wersji jest jaśniejszy, co po przyjrzeniu się widać nawet po samych butelkach. Dla mnie nie jest to problemem, bo w zimę jestem bardzo blada, ale uważam że informacja o zmianie odcienia powinna się gdzieś pojawić :)
Drugim podkładem, który uzupełniłam jest kultowy Bourjois Healthy Mix w odcieniu 51 Light Vanilla, o którym pisałam wam już TUTAJ

A wam udało się wszystko upolować co planowałyście?
Mieliście swoją wishlistę czy dałyście się ponieść szaleństwu promocji?


 Krótka jesienna wishlista z Zaful :)
1. Dekolt "V", szaraczek i oversize, czyli jednym słowem sweter idealny - KLIK
2. Ostatnio chodzą za mną te bluzki z baskinką- KLIK
3. Jak już wiecie uwielbiam hafty, dlatego koło tego sweterka nie mogłam przejść obojętnie- KLIK

Zobacz także:

48 komentarze

  1. udane zakupy :) Ja miałam ochotę na korektor maybelline ale nie było :( Szafy Wibo i Lovely opróżnione :(

    A skąd kocyk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocyk pochodzi od @baczewska_design z instagrama :)

      Usuń
  2. Ja nie skusiłam się na ta promocję, ale ty za to fajne łupy upolowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie daj znać jak ta pomada z wibo :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Również zakupiłam pomadę z Wibo (odcien dark brown)- pierwszy raz w życiu- i muszę przyznać, że spisuje sie świetnie. Wcześniej używałam tę z Inglota. Tej jest o wiele więcej. Dodatkowo, pomada z Inglota kosztuje 40zł, natomiast ta z Wibo przy promocji 13zł- jest różnica:))

    Zapraszam na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne produkty. :) Ja nie skorzystałam z promocji, ponieważ nic mnie nie zainteresowało, a nie chciałam kupować kosmetyków, które mam tylko dlatego, że jest promocja, za to zrobiłam zakupy na cocolita.pl oraz sephora.pl. :)

    Za dobre by wyrzucić - kosmetyki kolorowe, z którymi się polubiłam. Zapraszam. ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym sezonie nie skorzystałam z promocji, bo po prostu wszystko czego potrzebowałam kupiłam wcześniej :)

    M A R C E L I A w wolnej chwili zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne produkty, najbardziej zaciekawiłaś mnie kredką do ust, chyba w najbliższym czasie rozejrzę się za nią w Rossmanie! <3
    Też skorzystałam z promocji, niedługo na blogu pojawi się notka z moim łupami, zapraszam niebawem! :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kredki do ust Lovely i Wibo bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne produkty i propozycje! Poklikane Kochana
    koncowka Twojego kodu to: ?lkid=11620194
    Obserwuje
    Wpadniesz i klikniesz u mnie?

    https://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/10/choies-its-good-choices.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne produkty :) Ja tym razem omijałam rossmanna szerokim łukiem bo znowu bym nakupowała i mało co użyła :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy :) Ja na nic się nie skusiłam, bo nic nie potrzebowałam :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/stylizacja-w-kolorach-jesieni.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo cudowności <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. O dziwo nic nie kupiłam na tej promocji :/ Bardzo lubię te konturówki z wibo i lovely ten brudny róż to również mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pomada z wibo jest genialna, też mam :)
    https://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. O tej pomadzie do brwi również słyszałam wiele dobrego, ciekawa jestem jak sprawdzi się u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojej, ile cudowonosci! ja promocję ominełam tym razem:p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. z tego co widze to takze zakupilam ta sama co ty biala kredke ;) i w sumie tyle z moich zakupow podczas tegorocnzych wyprzedazy w rossmanie ;)))

    nowy post!
    https://justemsi.blogspot.com/2017/10/california-dreamin.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę tu wiele ciekawych produktów. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. łowy udane, ja tym razem odpuściłam, przerażały mnie tłumy i niedawno kupiłam wszystkie potrzebne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Używam tej samej czarnej kredki z Lovely ^^ Bardzo ładne rzeczy :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Powiem Ci, że całkiem świetne te Twoje "perełki" sama chętnie bym je kupiła, ale nie mam Rossmanna u siebie :( Obserwuje Kochana! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. też skusiłam się na tę pomadę do brwi z Wibo :) zostaję tu z Tobą na dłużej i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Używam te pomady do brwi i u mnie się świetnie sprawdza :)

    http://endzelek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam tę konturówkę Perfect Line z Lovely w kolorze nr 1 i bardzo ją lubię. Kolor jest fajny na co dzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. i ja obkupiłam się w kredki do ust z Lovely <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zakupy :) Uwielbiam te konturówki do ust Wibo i Lovely :)
    Spodobała mi się też ta pomada do brwi i jestem ciekawa jak się sprawdzi u Ciebie :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja kupiłam tylko żel ale i tak jestem zadowolona! :)
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja się na nic nie skusiłam przy tej promocji ;p Zapas mam :D Ale z kolejnej zapewne skorzystam :p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  29. Very nice Fashion Amazing post, I like photos visit here my blog post and Leave your comment here
    Packers and Movers Bangalore

    OdpowiedzUsuń
  30. I don't know this brand. Thanks for sharing my dear!!!
    Don't miss my latest post, now on my blog! Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    11 bags for Fall season

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam podkład z Bourjois! Jest to mój ulubiony podkład.
    malgorzatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam kiedyś tę pomadkę ochronną z Nivea, ale potem znalazłam masełko do ust z tej samej firmy, które jeszcze bardziej przypadło mi do gustu :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Amazing post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥
    My new video

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam tą pomadę do brwi z inglota. Super kosmetyki ♥
    Obserwuje ♥
    Jeżeli będziesz miała chwilkę to zapraszam do siebie.
    https://recenzjella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam pomadę do brwi :D Uwielbiam promocje w rossmanie.
    Jeżeli będziesz miała chwilkę to zapraszam do siebie.
    https://recenzjella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zakupy! Mam konturówkę z Wibo (ale w innym kolorze) i jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Znam tylko konturówkę z Lovely nr 1 i bardzo ją lubię ;)
    Ma przepiękny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Też skusiłam się na kilka rzeczy ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Na pomadę z Wibo też się skusiłam i muszę przyznać, że jest całkiem dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zakupy ;)
    Uwielbiam konturówki z Lovely :D Też się zaopatrzyłam w ich produkty :D
    Pozdrawiam :)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Awesome post! :)

    I follow you. Hope you will follow me back! ♡
    Shoot for the stars

    OdpowiedzUsuń
  42. So nice and interesting post, my dear. Amazing photos.
    I'm first time on your blog but I really like it.
    I'd love to make blog-friendship by following to each other.
    Have a nice day, darling.Hope see you soon.
    Visit my blog, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  43. Konturówki do ust mają świetne kolory, uwielbiam takie wyraźne i zdecydowane <3
    taj pomody do brwi nie używałam, ale stosuję bardzo podobną z Inglota, więc również polecam :)
    Ostatni sweterek świetny <3

    i wracaj do nas, co to za obijanie się ;) hehe

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne konturówki wybrałaś, na do brwi używam wosku SmartGirlsGerMore z Natury i jestem zadowolona ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  45. Muszę wypróbować konturówkę, bo nigdy nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Super kolory. Uwielbiam te odcienie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook