sobota, 3 grudnia 2016

Bordo, czerń i złoto

Witajcie kochani! Dzisiaj przychodzę do was z prostym ale dziewczęcym zestawem z użyciem mojego ulubionego koloru- bordo. Połączenie klasycznej bluzki z tiulową spódniczką i złotymi dodatkami. Miałam na sobie kurtkę i szalik, które już widzieliście, dlatego ich tutaj nie pokazuje. Kozaki mogliście już zobaczyć w poprzednim poście, ale jest to mój faworyt kiedy temperatura za oknem spada poniżej zera :) 
Wybaczcie potargane włosy, ale był dość mocny i mroźny wiatr.

A wy w jakim kolorze czujecie się najlepiej? Podobają wam się takie proste ale niebanalne zestawy?
Widzimy się w komentarzach :)
 Spódniczka, torebka- Bershka
Zegarek- Avon
Biżuteria- House

Będzie mi miło, jeśli poklikacie w linki w tym poście :)

Zachęcam do polubienia mnie na FACEBOOK'U i INSTAGRAMIE, tam dzieje się więcej :)

31 komentarzy:

  1. I'm in love with your beautiful skirt! So romantic.... Have a nice day, kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie stylizacje :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja, pozdrawiam! Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://katrislook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedne z moich ulubionych połączeń kolorystycznych :) Wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna spódniczka! JA uwielbiam ciemny zielony oraz bordowy! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kozaki, ogólnie cała stylizacja cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja! Kozaki są świetne!
    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się boro, lecz niestety nie wyglądam w nim dobrze :(

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, your blog is amazing! I love it! xx
    Would you like to follow each other? If yes, please follow me on the both of my blogs and let me know in the comments of my newest posts so I can follow you ASAP.
    Have a great day!

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealnie w moim stylu! Obserwuję, żeby mieć więcej inspiracji ;)
    Mimo, że ja wolę bardziej zgaszone, pastelowe kolory, to to bordo, zdecydowanie, do mnie przemawia ;) A te buty cudne *-* Muszę sobie w końcu takie za kolanko sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz<3 śliczna jest ta spódnica<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Love this girly look! Can't get enough of your hair :)
    xx
    LA VEINE

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna torebka i te kozaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz, urocza stylizacja :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  17. ekstra stylizacja :D kozaki są mega!

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubię takie proste zestawienia :) prezentujesz się świetnie, a te kozaki- cudo ! :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. I love your hair and your outfit! Would you like follow each other? Let me knaw and I follow you back😍

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam bordo:) piękna stylizacja. Bardzo podobają mi sie buty. Sama mam podobne:) Ps. piękne włoski:) Pierwszy blog jaki zaczynam obserwować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać taki komentarz :)

      Usuń
  21. Jak zwykle uroczo i dziewczęco :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna stylizacja i cudowna Ty!!!
    Masz w sobie coś co przyciąga uwagę!!
    Jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  23. Love that colour combo! so beautiful :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny, dziewczęcy look. Uwielbiam takie proste stylizacje. Kolory piękne. A bordo ze złotem zawsze wygląda idealnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.