Bezprzewodowe słuchawki od Sudio

marca 05, 2017

 Cześć :) Jak tam mija wam weekend? Ja do czerwca mam długi weekend, bo rozpoczyna mi się już w czwartek, więc jest super :) Mam nadzieję że niedługo uda nam się wybrać góry w któryś weekend.
A przechodząc do tematu posta, to chciałam wam dzisiaj pokazać moje nowe słuchawki od szwedzkiej firmy Sudio, które możecie znaleźć tutaj- KLIK :) Słuchawki dzięki temu, że są bezprzewodowe zyskały bardzo dużą popularność :) Idealnie sprawdzają się podczas ćwiczeń, kiedy to nie musimy się martwic plątającym się przewodem i ciągle wypadającą słuchawką :)
Aby cieszyć się muzyką, wystarczy połączyć się przez bluetooth z naszym telefonem czy laptopem :) 
W zestawie dostajemy:
-skórzane etui
-kabel usb do ładowania słuchawek
-4 nakładki na słuchawki w różnych wielkościach, więc mamy pewność, że dopasujemy je do siebie
-słuchawki bluetooth
Całość zapakowana jest w porządne pudełko z magnesowym zamknięciem, dzięki czemu nasze słuchawki nie ulegną uszkodzeniu w transporcie.
  Na koniec mam dla was 2 niespodzianki :) 
Na kod gingerheadlife15 otrzymacie 15% zniżki na wszystkie produkty dostępne na www.sudiosweden.com/pl :)
Drugą niespodzianką będzie konkurs :) Więcej informacji już nie długo. Stay tuned!
Post powstał przy współpracy z firmą Sudio.

Zobacz także:

23 komentarze

  1. Fajna sprawa takie słuchawki, zapewniają wygodę i świetnie sprawdzą się podczas biegania :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej firmy :) świetne etui :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają interesująco, fajne mają opakowanie :)
    Ja jednak rzadko słucham muzyki przez słuchawki.
    Miłego wieczoru! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny,uzyteczny post :)))sadze,ze to doskonala alternatywa dla starych sluchawek .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wyglądają ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne są, bardzo fajnie wygladają, przygarnęłabym je z checią

    OdpowiedzUsuń
  7. mam je <3 i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te słuchawki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Weekend minął zdecydowanie za szybko :(
    Świetna alternatywa z tymi słuchawkami , chętnie bym wypróbowała bo zawsze mam problem z poplątanymi kabelkami , gdy wyciągam z torebki swoje :/ pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A właśnie ostatnio zepsuły mi się moje słuchawki.
    Może zamiast non stop wydawać pieniądze przewodowe słuchawki, które u mnie wiecznie się psują, powinnam zainwestować w coś lepszego :)

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam okazję oglądać te słuchawki już na innych blogach i wyglądają naprawdę pięknie i porządnie. Super kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te słuchawki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh I love your headphone, so great. Thanks for sharing.

    http://edaowo-fashion.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę fajne rozwiązanie :). Zwłaszcza przy jakimś treningu, tak jak mówiłaś. Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. te słuchawki już są wszędzie, są śliczne ;) nadal marzą mi się jednak te duże, chociaż takimi pewne też bym nie pogardziła, ale moje uszy mogłyby nie zaakceptować ich

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy6/3/17 23:17

    Wow! Tak drogie słuchawki, ale jak widać na pewno dobre. ♥ śLICZNE, CHCĘ TAKIE XD
    Zapraszam do mej krwawej krainy:http://emi-chan-magicworld.blogspot.com/
    XOXOXO
    Emi Chan

    OdpowiedzUsuń
  17. Bez słuchawek ciężko żyć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie słuchawki to świetna sprawa, przydałyby mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z każdą napotkaną recenzją coraz bardziej kuszą ...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Macie racje, ładnie wyglądają ale ciekawe jak grają ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dużo czytałam na temat tych słuchawek i każda opinia jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ekstra słuchawki, jedne już mam, ale chyba zakupię i drugie w innym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook