Sammydress Review I

lutego 08, 2017

Cześć kochani! Dzisiaj przychodzę do was z postem, który miał pojawić się już poniedziałek, ale przez ostatnie 2 dni walczyłam z szablonem bloga.. Czy ktoś z was potrafi zrobić układ kafelkowy na blogspocie ? I nie chodzi mi o gotowy szablon. Za każdą pomoc będę wdzięczna :)
A przechodząc do głównej treści posta to jakiś czas temu dostałam ostatnią część mojego zamówienia z Sammydress

Spódniczka (KLIK/HERE) szła najdłużej bo ponad miesiąc. Ma fajny, a'la zamszowy materiał, jest dobrze uszyta i nie ma żadnych wystających nitek, ale mimo wybrania najmniejszego rozmiaru jest na mnie za luźna. 
 Kolejną rzeczą, jak na torebkoholiczkę przystało jest piękna, bordowa torebka. Materiał z którego jest wykonana to bardzo przyjemny w dotyku aksamit. Torebka sama w sobie jest sztywna i może służyć jako kopertówka, gdy schowamy łańcuszek do środka :) Ja jestem nią zauroczona i na pewno zobaczycie ją tutaj nie raz! Chciałam wkleić wam linka, ale jest już nie dostępna.
 Rzadko kiedy chodzę w sukienkach i spódniczkach, ale postanowiłam to zmienić. Dlatego zamówiłam prostą, z lekko rozkloszowanym dołem sukienkę w groszki (KLIK/HERE). Jak widzicie na zdjęciach sukienka na dole wykończona jest koronką, co dodaje jej uroku. Niestety materiał mnie zawiódł, bo jest dość sztuczny i nie za przyjemny w dotyku. 

Ostatnią rzeczą z zamówienia jest zastaw pędzli w kolorze złotego różu (KLIK/HERE). Pędzle wybrałam głównie ze względu pastelowy kolor, który będzie pasował do wielu zdjęć typu flat lay. Ale ich włosie jest tak miękkie, że zostały moimi ulubionymi pędzlami do makijażu :)
I jak podoba wam się moje zamówienie? Która rzecz najbardziej przypadła wam do gustu?

Zobacz także:

16 komentarze

  1. chyba najbardziej spodobała mi się ta spódniczka, ale najchętniej zobaczyłabym ją na Tobie;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, tak jak wspomniałam wyżej, jest na mnie za luźna, przez co źle wygląda :(

      Usuń
  2. Ta brązowa spódniczka wpadła mi w oko. No i oczywiście pędzelki, ale to standard :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze, jaka fajna torebka! Lubię jak laski wrzucają real foty, bo mimo że współpracuję z tymi sklepami, to jednak czasem boję się, że coś nie będzie wyglądało jak na zdjęciu. Zdarzyło mi się w sumie tak tylko raz (jakość była git ale kolor zupełnie inny)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze się tego obawiam przy zamówieniach online, ale kto nie ryzykuje ten nie pije szampana :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Staram się regularnie skakać na skakance i wykonywać parę ćwiczeń siłowych :) Ale różnie to wychodzi :D

      Usuń
  5. Brązowa spódnica jest świetna. Bardzo długo na nią czekałaś, ale było warto :)
    W pędzlach to się zakochałam <3 Piękne!

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby była dobra rozmiarem to byłoby wart :) :D

      Usuń
  6. Torebka jest prześliczna ❤ A pędzelki naprawdę cieszą oko, muszą cuownie wyglądać na toaletce :)
    P.S. Bardzo fajny blog, z przyjemnością zostanę. Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same cudeńka :)
    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamówiłas bardzo fajne rzeczy , mam też współpracę z tą firmą i jestem bardzo zadowolona z ich produktów ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki piękny zestaw pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie zamówienie, najbardziej podoba mi ta torebka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pędzle śliczne ! Też ostatnio męczyłam się z kafelkowym układem i nic mi z tego nie wyszło :/ No cóż po wszystkich zdanych egzaminach będę próbować dalej :(

    OdpowiedzUsuń
  12. It would be a total waste if I buy something expensive and only wear it for a few times.
    So,after reading your article. I finally made my decision with a army green dress

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook