czwartek, 29 września 2016

Nowinki kosmetyczne i moi ulubieńcy

 W dzisiejszym wpisie pokażę wam jakich kosmetyków używam na co dzień i co nowego pojawiło się ostatnio w mojej kosmetyczce :)

 Na pierwszy ogień idą krem do buzi i podkłady. Kremów przetestowałam dość sporo, ale żaden nie spełnił w pełni moich oczekiwań. Szukałam delikatnego, dobrze nawilżającego kremu, który idealnie nada się pod makijaż. I w końcu znalazłam swojego ulubieńca- Garnier Hydra Adapt. Krem szybko się wchłania, nie jest tłusty i pięknie pachnie. Jedynym jego minusem jest to, że nawet przy niewielkiej ilości jaka dostanie się do oka powoduje szczypanie i łzawienie, czego przy innych kremach nie miałam. Podkład o którym będzie mowa to Maybelline Super Stay 24. Jest to nowość w mojej kosmetyczce. Po tych paru dniach stosowania mogę śmiało powiedzieć że to najlepszy podkład jaki do tej pory używałam. Bardzo dobrze kryje, nie wysusza buzi a dodatkowo ładnie ją rozświetla.
Już dawno planowałam zaopatrzyć się w jakąś dobrą, ale w przystępnej cenie paletkę do konturowania twarzy. Wahałam się pomiędzy Wibo 3 Steps To Perfect Face a paletką od Sleek. Padło na tą pierwszą ze względu na niższą cenę. Brąz ma ładny chłodny odcień, a rozświetlacz zawiera drobinki które odbijają światło. Na tą chwilę nic więcej nie mogę napisać :)
 O matowych pomadkach Golden Rose Matte Lipstick słyszał już chyba każdy. Ja je uwielbiam i najchętniej kupiłabym wszystkie kolory :) Pomadki są trwałe, nie wysuszają ust i dla mnie są lepsze w aplikacji niż tradycyjne szminki w sztyfcie.

Na koniec chciałam wam pokazać swoje ulubione lakiery do paznokci. Większość jakie posiadam jest z Golden Rose. Firma ciągle wypuszcza na rynek jakieś nowe produkty i jednym z nich są lakiery Golden Rose Express Dry. Kolory na zdjęciu od lewej to: 12,69 i 40 który mogliście zobaczyć tutaj.
Znacie któryś z tych kosmetyków, lubicie, używacie ? Piszcie w komentarzach :)

16 komentarzy:

  1. Pomadki od GR są fajne ;) Mam 4, w tym 2 w kredce i wszystkie mi się sprawdzają <3 No i... są tanie.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie planuję zakup tych pomadek w płynie :)

      Usuń
  2. bardzo lubie kremik garniera:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tusz z L'oreal to mój ulubieniec, a na pędzelki z essence nadal się czaje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam pędzelek, ma bardzo miłe włosie :)

      Usuń
  4. te kredki do ust mnie zaintrygowały :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Good post I like the blush
    Have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. kurczę, chyba się skuszę na te pomadki z Golden Rose :D a w drogerii "obczaję" podkład. Szukam aktualnie jakiegoś dobrego dla mnie. Może ten akurat będzie mi pasował
    pozdrawiam.
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne kosmetyki <3 używamy tego samego podkładu :D

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I do not know anything about make-up!! Fortunate you. I would love to be an expert like you!
    Kisses from Italy and thank you for stopping at my blog,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam te matowe pomadki z golden rose :)

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Często używam lakierów z golden rose i jestem z nich zadowolona, ale o wersji DRY jeszcze nie słyszałam-na pewno wypróbuje!♥

    zapraszam do siebie i proszę o kliknięcie

    OdpowiedzUsuń
  11. tusz i pomadki również używam i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pomadki matowe najlepsze z GR<3

    OdpowiedzUsuń
  13. dzięki za komentarz :)
    ja bardzo lubię crayony z GR <3 mam 3 kolory :)

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten tusz jest rewelacyjny, wersja feline też niczego sobie ;) podoba mi się lakier GR 40, prześliczny kolorek ;)
    Pozdrawiam ;)
    https://moja-prowincja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.