Różowe spodnie z perełkami

czerwca 20, 2018

Przez okres zimowo-jesienny ciężko było mi się zebrać do blogowania, ostatni post jaki się tu pojawił był z propozycją prezentu na dzień mamy, czyli dość dawno. Ale już jakiś czas temu postanowiłam powrócić do blogowania, ale takiego regularnego, które będzie mi łatwiej zaplanować. Dlatego od dzisiaj posty będę pojawiać się co środę i niedzielę :) Mam nadzieję że będziecie tu chętnie zaglądać.

Propozycja zestawu z jakim dzisiaj do was przychodzę to połączenie mojej ulubionej koronkowej/ażurowej bluzki i pastelowo różowych rurek. Na początku obawiałam się z czym połączę te spodnie i czy przez perełki nie będę odpadać podczas noszenia. Na szczęście perełki trzymają się bardzo dobrze (noszę je dość często, a jeszcze żadna mi nie odpadła), a spodnie robią całą stylizacje same, więc wystarczą do nich same bazowe rzeczy. 
Dzień w którym robiliśmy te zdjęcia był chyba jedynym tak chłodnym dniem przez ostatni miesiąc, gdzie mogłam założyć długie spodnie :D I bardzo się z tego powodu cieszę :) 
Wy też lubicie jak jest ciepło czy raczej wolicie jesienno-zimową aurę? 
Bluzka- Stradivarius
Spodnie- Latika Butik
 Torebka- Fresca Torebki

Zobacz także:

13 komentarze

  1. Śliczna stylizacja ;) Taka dziewczęca i delikatna ;) Bardzo w moim guście ;) I dobór kolorystyczny idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci w pastelach <3 W końcu wracasz :) Super! Czekam na kolejny post w niedzielę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw a spodnie cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. spodnie mnie zachwycają ! uwielbiam perełki

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja bardzo mi się podoba, a włosy masz cudne.. takie długie! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy25/6/18 16:38

    Spodnie są naprawdę świetne! Bardzo ciekawa stylizacja :)
    obserwuje bloga!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne jeansy są mega urocze ;)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/06/ogrod-peen-lawendy-cz1.html

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne zdjęcia :) tak pięknie i pastelowo :)
    i spodnie - boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te spodnie, bardzo mmodne, i perełki bardzo pasują :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.

Translate

Like us on Facebook