środa, 26 października 2016

Plakaty DIY

 Od jakiegoś czasu bardzo modne stały się plakaty w czarno białym kolorze, najczęściej z jakimś motywującym zdaniem lub ciekawą grafiką. Spodobały mi się już dość dawno, ale kiedy zaczęłam ich szukać i zobaczyłam ceny- to się trochę zniechęciłam do kupna. Dlatego postanowiłam, że zrobię takie sama i muszę przyznać że bardzo się w to wciągnęłam.
 Zaczęłam od poszukania ciekawych czcionek. Na internecie znajdziemy mnóstwo stron oferujących tysiące fontów do pobrania. Jak już pobierzemy czcionki, które nas zainteresowały instalujemy je na naszym komputerze. W Menu Start wyszukujemy folder 'Czcionki' i tam wrzucamy pobrane fonty (zainstalują się same).
Kiedy załatwimy już sprawę czcionek, przechodzimy do tworzenia naszych plakatów. Ja korzystałam z darmowych programów Picasa, Gimp i Photoscape. Do tworzenia napisów najbardziej polecam ten pierwszy, do prostych grafik typu kółko czy serce ostatni, a Gimpa do trudniejszych, takich jak na przykład jeleń wypełniony tłem w zygzaki.
Na koniec wystarczy wydrukować, zakupić ramki i voila!

Podobają wam się tego typu posty ? 
P.S. Jeżeli chcielibyście dowiedzieć się czegoś więcej o obsłudze któregoś z tych programów to piszcie, chętnie przygotuję więcej postów tego typu :)

22 komentarze:

  1. Mega :) Chyba zainstaluję sobie nowe czcionki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. twój blog to czysta perfekcja! od pierwszego wejrzenia zakochałam się w twoich włosach i twojej urodzie!
    chętnie bym zaobserwowowła na blogspocie, ale nie widzę banera :(

    http://www.justemsi.blogspot.com/ odwdzięczam się za obs ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się jak najszybciej dodać taki baner :)

      Usuń
  3. Good pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow so nice idea, and beautiful blog! If you want we can follow each other's! Xo
    http://pazzadimoda.blogspot.it/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Plakaty wyszły rewelacyjnie, z przyjemnością poczytalibyśmy o tym jak je tworzysz, żelastwa że większość proframów brzmi dla mnie obco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie przygotuję posty z obsługą tych programów :)

      Usuń
  6. Wyszly przepieknie <3
    Bardzo w moim klimacie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. też miałam w planie ostatnio sobie machnąć kilka plakatów, ale potem tak myślę... że niby gdzie ja je poprzywieszam? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takie cudeńka zawsze znajdzie się gdzieś miejsce ;D

      Usuń
  8. Zawsze chciałam mieć taki plakat, ale jakoś nigdy nie pomyślałam, że w sumie sama mogę je zrobić. :p

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. pewnie, że będzie dobrze, w końcu musi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądają takie DIY ozdoby. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeleń zdecydowanie króluje!
    Używam tylko Photoshopa i szczerze mnie zaskoczyłas tym, że na gimpie można wyczarować takie cudo... może poradnik ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na co dzień używam Photoshopa, ale chodziło o to by pokazać że w innych prostszych programach też się da :) Chętnie przygotuje taki wpis :)

      Usuń
  12. Super pomysł, chętnie skorzystam z Twojego DIY kiedy już będę miała własne mieszkanie, jak na razie z mężem mamy jeden pokój, więc już wypełniłam Go po brzegi duperelami, ale na nowe lokum przyda się w sam raz. ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł i na prawdę proste wykonanie a efekt bardzo dekoracyjny. Często tego typu plakaty kosztują na prawdę sporo a tutaj niewielkim kosztem mamy oryginalną dekorację do pokoju.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Nie uznaję wspólnej obserwacji.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj lub zostaw po sobie jakiś ślad, na pewno odwiedzę twojego bloga, a jeśli mi się spodoba to zaobserwuję :)
Komentarze wulgarne nie będą akceptowane.